به پای میز آمدن مسئولین خراسان جنوبی برای حل مسئله حمل و نقل معادن

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از ظرفیت بالای معادن و رفع مشکلات حمل و نقل معادن در خراسان جنوبی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گرجی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی  در جلسه کارشناسی بررسی مسائل حوزه حمل و نقل معدن داران گفت: با توجه به ظرفیت معدن‌ها و نیاز حمل و نقل معادن در جهت رفع مشکلات این حوزه اقداماتی صورت گرفته است.

او با اشاره به اینکه شرکت‌های حمل ونقلی موظف به انعقاد قرارداد با معادن برای حمل و نقل کالا هستند، افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل به عنوان متولی جابجایی کالا در صورتی که معادن با شرکت‌ها مشکل داشته باشند وظیفه خود می‌داندکه با مذاکره با شرکت‌ها و معدن داران در جهت رفع این مشکلات پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

گرجی بیان کرد: بخش خصوصی باید تقویت شده و بخش دولتی وظیفه حاکمیتی را انجام دهد و در این راستا باید معدن کاران و شرکت‌های حمل و نقل تقویت شوند.

از جمله مسائل مطرح شده در جلسه کارشناسی بررسی مسائل حوزه حمل و نقل معدن داران می‌توان به بحث انعقاد قرار معدن داران با شرکت‌ها حمل و نقل، تسهیلات حوزه حمل و نقل و کمبود ورود سرمایه گذار در حوزه حمل و نقل اشاره کرد.

جلسه کارشناسی بررسی مسائل حوزه حمل و نقل معدن داران که با حضور نمایندگان استانداری، سازمان صمت، دبیرخانه شورای گفتگو، کمیسیون صادرات، واردات، حمل و نقل و گمرک اتاق بازرگانی، خانه معدن و انجمن صنفی کارفرمایان شرکت های حمل و نقل و انجمن صنفی مالکان و رانندگان کالا در سالن جلسات اداره کل راهداری و حل و نقل استان برگزار شد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.