از کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی تا افتتاح بیمارستان صحرایی نهبندان

با قرمز شدن وضعیت کرونا در نهبندان و افزایش موارد بستری بیماران کرونایی در این شهرستان بیمارستان صحرایی شهید آتشدست نهبندان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مدتی است که با پیدا شدن شکل جدیدی از ویروس کرونا و کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم تعداد مبتلایان به این بیماری در شهرستان نهبندان به اوج خود رسیده و این شهرستان را به رنگ قرمز کرونایی درآورده است.

یکی از پرسنل بیمارستان صحرایی شهید آتشدست نهبندان می‌گوید‌: این بیماری به گونه ای است که امکان درمان در منزل وجود ندارد و متاسفانه اکثر بیماران وابسته به اکسیژن هستند.

او ادامه داد‌: برای فروکش کردن روند ابتلا به این بیماری مردم باید از برگزاری دورهمی ها، مهمانی ها، مراسم عروسی و عزاداری پرهیز کنند.

آغاز به کار بیمارستان صحرایی شهید آتشدست نهبندان‌

گلرو رئیس بیمارستان صحرایی شهید آتشدست نهبندان گفت‌: بیمارستان صحرایی ۷۰ تختخوابی نهبندان افتتاح شد.

او با اشاره به اینکه روزانه حداقل ۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان شناسایی می‌شوند افزود: بیمارستان صحرایی نهبندان یکی از پیشرفته ترین بیمارستان های صحرایی دنیا است.


بیشتر بخوانید


گلرو عنوان کرد: در این بیمارستان ۷۰ تختخوابی کلیه تجهیزات پزشکی مورد نیاز از جمله دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران فراهم شده است.

رئیس بیمارستان صحرایی شهید آتشدست شهرستان نهبندان اظهار کرد‌: در هفته اخیر متاسفانه روزانه یک مورد فوتی ناشی از کرونا در شهرستان نهبندان داشته ایم.

او ادامه داد: با راه اندازی این بیمارستان صحرایی تلاش می‌شود در کنار مراقبت‌های بهداشتی از سوی مردم، با موج پنجم بیماری کرونا که این روز‌ها بیش از هر زمانی دندان تیز کرده مقابله شود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.