راه اندازی بیست و یکمین سایت اینترنت در بیناباج قائن

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی از راه اندازی سایت همراه روستای بیناباج شهرستان قائنات خبر داد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: در ادامه طرح اتصال روستا‌های استان به شبکه ملی اطلاعات، سایت همراه روستای بیناباج با اعتبار طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با تلاش شرکت ایرانسل راه اندازی شد.

او با اشاره به برقراری پوشش همراه نسل۳،۲و ۴ پس از راه اندازی سایت  همراه در روستا‌های بیناباج و ثقوری قائنات، افزود: با راه اندازی این سایت ٢٠٠ خانوار دیگر روستایی استان از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

بهی با اشاره به میزان پیشرفت طرح اتصال روستا‌های استان به شبکه ملی اطلاعات افزود: این سایت بیست و یکمین سایت اینترنت است که از ابتدای امسال راه اندازی شده، تاکنون ٣٨ روستای استان از سرویس اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی بیان کرد: اجرای پروژه‌های ارتباطی روستایی در ۲ حوزه توسعه پوشش همراه و اتصال روستا‌ها به شبکه ملی اطلاعات در دستور کار است که پارسال از این محل حدود ۱۴ هزار خانوار روستایی به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.

او همچنین از اجرا یا ارتقاء ۱۳ سایت از ابتدای امسال خبر داد و گفت: حدود ۳ هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی ازسرویس اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شده اند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار