تا پایان امسال؛

اتصال کلیه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار درمیان به شبکه ملی اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی از اتصال کلیه روستا های بالای ۲۰ خانوار درمیان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

بهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: شهرستان درمیان از شهرستان‌های برخوردار حوزه زیرساخت‌های ارتباطی است که تا پایان امسال برنامه‌های ارتباطی مختلف در این شهرستان اجرا خواهد شد.

او افزود: طی دو سال گذشته ۵۶ روستای شهرستان درمیان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند که اتصال ۷۵ روستای دیگر نیز در برنامه کار قرار دارد.

بهی ادامه داد: در بخش تامین زیرساخت‌های ارتباطی علاوه بر این، طی دو سال گذشته ۳ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان از سرویس تلفن خانگی بهره‌مند شده اند و جهت ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی در ۴ روستا پست بانک نصب شده است.


بیشتر بخوانید 


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر به جهت بهره مندی مشترکین تلفن همراه از پوشش گسترده تر، رومینگ بین شبکه‌ای همراه در ۳۱ روستای درمیان فعال شده است.

او در خصوص برنامه‌های ارتباطی پیش رو در شهرستان درمیان گفت: علاوه بر اتصال ۷۵ روستا به شبکه ملی اطلاعات، نصب و راه اندازی ۵ خودپرداز روستایی، توسعه شبکه فیبر نوری روستایی شهرستان به طول ۳۵.۲ کیلومتر و توسعه پوشش همراه در ۱۱ روستا از برنامه‌هایی است که تا پایان امسال در سطح شهرستان درمیان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار