آزادی زندانی نوجوان توسط دادستان نکا

دادستان نکا در دیدار با خانواده زندانی نوجوان و اخذ رضایت از شاکی پرونده بلافاصله حکم آزادی وی را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عشقی دادستان شهرستان نکا به میمنت ورود پرچم متبرک به حرم امام رضا (ع) دستور آزادی مددجوی نوجوان پس از برقراری ارتباط با شاکی پرونده و اخذ رضایت فی المجلس را در منزل خانواده زندانی صادر می‌کند.

دادستان شهرستان نکا گفت: سیاست قوه قضائیه زندان زدائی است و درک این امر که در این شرایط سخت اقتصادی سرپرست، نان آور و اعضای یک خانواده در بند باشد، بسیار سخت است.

او افزود: اهتمام همه مسئولین بر این است تا با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های قانونی بتوانند با تلاش در حوزه اصلاح و تربیت موجبات تغییر در نگرش و بازگشت موفق مددجویان به جامعه و محیط کسب و کار را فراهم کنند.

عباس شعبانپور رئیس کانون اصلاح و تربیت مازندران در حاشیه این دیدار ضمن تشکر از دادستان و مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نکا جهت حضور در منزل مددجو و کمک همه جانبه در راستای آزادی این نوجوان ،گفت: هدف کانون اصلاح و تربیت و تسریع در بازگشت مددجویان به جامعه و فضای کسب و کار است.

او افزود: حضور نوجوانان و آینده سازان جامعه در زندان به نفع هیچ کس نیست، بلکه خسارت آن به جامعه برمی گردد، لزوم ایجاد فضایی متحدد و همدل در جهت آزادی این نوجوانان یک ضرورت اجتماعی است.

عشقی دادستان نکاء دستورات لازم را در خصوص حمایت همه جانبه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان به خانواده این مددجو و پرداخت هزینه تحصیل دیگر فرزند این خانواده و پیگیری اشتغال این نوجوان صادر کرد.

همچنین گروه جهادی خادمین امام رضا (ع) هزینه سفر این نوجوان به همراه خانواده به مشهد مقدس را متقبل شدند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار