پایان کلاس مربیگری درجه B فوتبال آسیا در چالوس

کلاس مربیگری درجه B فوتبال آسیا با حضور ۲۴ مربی در چالوس پایان یافت.

کلاس مربیگری درجه B فوتبال آسیا با حضور ۲۴ مربی و تدریس استاد مرتضی محصص و استاد حسن عسکری از اسفند ماه سال گذشته آغاز و در سه مرحله ۶ روزه پیگیری شد و امروز با برگزاری آخرین روز این کلاس و مراسم اختتامیه به ایستگاه پایانی خود رسید.

این آئین با حضور رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال استان، ابراهیم شکوری رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال، جمشید پازوکی دبیر هیات فوتبال مازندران و دیگر مسئولان در مجتمع امامت شهرستان چالوس برگزار شد.

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران در این آئین با بیان ظرفیت‌های بالای مربیگری در استان مازندران، گفت: تعدد برگزاری کلاس‌های آموزشی در استان با حضور کمل مربیان بومی نشان دهنده نیاز فوتبال مازندران به برگزاری کلاس‌های مربیگری می‌باشد.

او افزود: امروز سومین کلاس مربیگری درجه B فوتبال در مازندران است که به پایان رسید و بزودی آماده برگزاری چهارمین کلاس مربیگری درجه B خواهیم شد و در ۶ ماهه دوم سال جاری نیز کلاس مربیگری درجه A فوتبال آسیا را برای دومین بار در ۲ سال اخیر با حمایت‌های فدراسیون فوتبال و همچنین کمیته آموزش برگزار خواهیم کرد.

متولی فوتبال مازندران در پایان گفت: امیدوارم به زودی همه شما عزیزان را در میادین مختلف مربیگری فوتبال ببینم و روز بهروز استعداد‌های استان مازندران زیر نظر شما عزیزان شکوفا شوند.

ابراهیم شکوری رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال نیز با اشاره به برگزاری مطلوب این دوره گفت: برگزاری کلاس مربیگری در چنین آب و هوا و شرایطی مطلوبی بی نظیر است و حضور در این کلاس قطعا با چنین شرایط و اساتید درجه یکی لذت بخش خواهد بود.

او افزود: استان مازندران ظرفیت‌های بالایی در تمامی حوزه‌های فوتبالی به ویژه مربیگری دارد که با تلاش‌های اعضای هیات فوتبال این استان، اقدامات بسیار مثبتی در شکوفایی مربیان صورت گرفته است.

متولی آموزش فدراسیون فوتبال گفت: از تمامی عزیزانی که برای برگزاری مطلوب این کلاس تلاش کردند کمال تقدیر و تشکر رادارم و امیدوارم تا بهترین اتفاقات برای فوتبال استان زیبای مازندران رقم بخورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار