خیر نوری ۶ نفر را از بند رهایی داد

خیر نوری با اهدای ۷۶ میلیون تومان زمینه آزادی ۶ نفر زندانی جرائم غیر عمد را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،بهمن شیرافکن رئیس زندان نور در حاشیه نشست اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان و خیرین، گفت:خیر نوری با اهدای ۷۶ میلیون تومان زمینه آزادی ۶ نفر زندانی جرائم غیر عمد را فراهم کرده و ۱۵۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان هم به خانواده زندانیان نیازمند اهدا کرد.

او افزود: این خیر نیک اندیش هدف از این اقدام را کمک به خانواده زندانیان و تأمین بخشی از مخارج معیشتی آنان اعلام کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور هم گفت: ۳۶ زندانی تا امروز با کمک خیرین آزاد شدند، ۳۰ نفر از متهمین جزای نقدی و دیه که در حین رسیدگی پرونده متواری بودند با کمک خیران و پرداخت دیون پرونده آنان مختومه شد.

محمدعلی گل برارزاده رئیس دادگستری نور نیز در این مراسم گفت: گاهی شخصی برای یک سکه مدت‌ها باید در زندان باشد، اگرچه حق با شاکی هست، اما زندانی توان پرداخت وجوه را ندارد بنابراین خیرین به کمک می‌آیند و گره این مشکلات را باز و فرد را به خانواده‌اش برمی‌گردانند.

او افزود: خداوند به برخی توان مالی داده و می‌توانند انفاق کنند، ما هم باید از وقت خود هزینه کنیم و با هماهنگی انجمن حمایت از زندانیان و خیران برای آزادی زندانیان تلاش کنیم و به کمک خانواده‌ها بشتابیم.

کامیار سالاریان مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان نیز در این آئین، گفت: قطعا خانواده‌های زندانیان چشم به راه سرپرست تان هستند و این حرکت خداپسند و انسان دوستانه که برگرفته از فطرت پاک انسانی است، نزد خدای متعال پاداش ارزنده‌ای دارد.

او افزود: امیدواریم این افراد پس از آزادی با پشتکار و تلاش بیشتر روزی حلال کسب کرده و آسایش و آرامش را برای خانواده خود به ارمغان ببرند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.