خبر شبکه دنا در ارزیابی معاونت سیاسی خوش درخشید

در مراسمی با حضور مدیرکل و معاونان صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد از کارکنان واحد اطلاعات و اخبار این مرکز تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، امیر رئوف مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: کسب رتبه سوم معاونت خبر شبکه دنا در ارزیابی سالیانه واحد نظارت و ارزیابی معاونت سیاسی درسال ۹۹ ازمیان ۳۳ مرکز، نشان از لیاقت، تدبیر، تعهد، پشتکار و دلسوزی مدیر، معاون و کارکنان معاونت اطلاعات و اخبار دارد.

رئوف افزود: این اتفاق در حالی رخ داد که خبر شبکه دنای استان کهگیلویه و بویراحمد در ارزیابی ها بالاتر از استان های برخوردار همچون خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان ها، هرمزگان، گلستان و مازندران قرار گرفته است.

او با بیان اینکه بی شک حفظ این جایگاه، از کسب آن بسیار دشوار تر خواهد بود ادامه داد: امید است کارکنان پر تلاش و ساعی معاونت خبر بتوانند با تدبیر و دور اندیشی، همچنان در رتبه های نخست باقی بمانند.

رئوف با اشاره به انتخابات پیش رو و تلاش معاندان و استکبار جهانی برای نا امید کردن مردم افزود: نقش رسانه ملی در این بین برای امید آفرینی و خنثی کردن نقشه‌های دشمنان نظام، بیش از گذشته تاثیر گذار است.

او با اشاره به اینکه رسانه در این بین نقش بی طرفانه‌ ای ایفا می‌کند اضافه کرد: صدا و سیما برای حضور باشکوه مردم در انتخابات برنامه‌ های متنوعی را تولید و پخش می‌کند.

رئوف به شرایط متفاوت این دوره از انتخابات به دلیل همه گیری ویروس کرونا، تحریم و مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: رسانه ملی در این دوره و با این شرایط وظیفه بسیار سنگین تری بر دوش دارد تا در کنار مردم بایستد و با روشنگری زمینه را جهت حضور پرشور در انتخابات فراهم کند.

او با یادآوری تلاش های کارکنان شبکه دنا در زلزله سی سخت ادامه داد: تیم رسانه‌ ای شبکه دنا مستقر در منطقه زلزله زده با تهیه گزارش‌ های مختلف رادیویی و تلویزیونی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی ضمن اطلاع رسانی و آگاهی دادن به مردم، مسئولان ارشد کشور و استان به نوعی جریان سازی کردند و فرصت سوء استفاده را به رسانه های بیگانه ندادند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.