اعلام برنامه های هفت نامزد ریاست جمهوری در شبکه دنا

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفت نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در شبکه استانی دنا به ارائه برنامه‌های خود می‌پردازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، امیر رئوف مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال و با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم پرهیز از تجمعات انسانی، نامزد‌های ریاست جمهوری برنامه خاصی برای سفر‌های استانی و حضور در جمع طرفداران خود ندارند.

رئوف افزود: با توجه به لزوم گفتگوی اختصاصی نامزدهای ریاست جمهوری با مردم استان‌ های مختلف به تناسب مشکلات و ظرفیت‌ های هر یک از مناطق کشور، پیرو دستور رئیس رسانه ملی و بر اساس مصوبه ستاد انتخابات صداوسیما برنامه‌ های ویژه رادیویی و تلویزیونی در صدا و سیمای مراکز و با محوریت گفتگو با ۷ نامزد انتخابات امسال روی آنتن می‌رود.

او بیان کرد: از فردا چهارشنبه نوزدهم تا ۲۵ خرداد شبکه دنا هر روز ساعت ۱۶ و سی دقیقه با یکی از نامزد‌های ریاست جمهوری ارتباط برقرار می شود و نامزد‌ها برنامه ها‌ی خود را در راستای کمک به پیشرفت و توسعه این استان با مردم بیان می کنند.

مدیر کل صداوسیمای مرکز استان گفت: رسانه ملی امسال در زمینه‌ی انتخابات برنامه‌ های متنوعی را پیش بینی کرده که در شبکه‌ی استانی دنای کهگیلویه وبویراحمد هم اکنون بیش از ۷ هزار قسمت برنامه در حوزه‌های صدا، سیما و خبر در ۴۰ هزار دقیقه تولید و تا بیست و هشتم خرداد به روی آنتن می روند.

او از مردم خواست تا ۲۸ خرداد حضوری پرشور در انتخابات داشته باشند و برگ زرین دیگری بر افتخارات این استان بیافزایند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.