نصب بنر تبلیغاتی کاندید‌اهای شورا‌ی شهر در۲٠ نقطه بیرجند

رئیس سازمان امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری بیرجند از فراهم سازی ۲٠ نقطه در سطح شهر برای نصب بنر کاندید‌اهای شورای شهر خبر داد.

جان آور رئیس سازمان امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به فراهم سازی ۲٠ نقطه در سطح شهر برای نصب بنر کاندید‌اهای شورای شهر گفت: نامزد‌های شورای شهر می توانند به صورت رایگان تبلیغات خود را در این ۲٠ نقطه انجام دهند.

او با اشاره به اینکه این اقدام با هدف برگزاری انتخابات پرشور صورت گرفته است افزود: هر یک از نامزد‌های شورای شهر می توانند در شهرداری منطقه یک و دو بیرجند ۴ ستاد انتخاباتی با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی بر پاکنند.

جان آور با بیان اینکه نصب بنر تبلیغاتی در مبلمان شهری تخلف است و نباید از سوی کاندید‌اها صورت بگیرد اظهار کرد: اگر کاندید‌اها بدون مجوز در قسمتی از شهر شروع به نصب بنر کنند، بنر‌ها در اسرع وقت جمع آوری خواهد شد.

رئیس سازمان امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری بیرجند با بیان اینکه به دلیل عدم ترافیک و مسائل امنیتی نصب بنر در خیابان‌های آیت الله مدرس حدفاصل میدان ابوذر تا میدان اول مدرس، تقاطع دوم مدرس تا حداقل ۵٠ متر از طرفین این تقاطع ممنوع است، عنوان کرد: حاشیه میدان شهدا و خیابان‌های حافظ شرقی، جنت و ولیعصر مهرشهر نیز از دیگر مناطق ممنوعه هستند.

او ادامه داد: بنر‌هایی در خصوص انتخابات در سطح شهر نصب شده است و در روز‌های آینده نیز روزشمار انتخابات در سطح شهر نصب خواهد شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار