چهار گل، شیرینی اولین پیروزی فرش آرای مشهد

سر مربی فرش آرا گفت: ما باید زودتر از بازی در مقابل تیم مقاومت البرز اولین پیروزی را در لیگ برتر فوتسال کسب می‌کردیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید مرتضایی سرمربی تیم فرش آرای مشهد پس از پیروزی در کرج و برابر تیم مقاومت البرز گفت: پیروزی در بازی برگشت با مقاومت البرز اگرچه نتیجه خوبی بود اما مرا خوشحال نکرد چرا که در دیدار‌ های پیش مرحله نهایی توانایی و لیاقت پیروزی داشتیم این جایگاه برای بازیکنانم کم است چون آن‌ها با تلاش خود نشان دادند که چقدر توانایی دارند.


بیشتر بخوانید


او در خصوص دیدار برابر تیم مقاومت البرز افزود: در نیمه اول پس از نتیجه ۲_۱ که به سود تیم ما بود تیم مقاومت البرز موقعیت‌ های خوبی داشت که دروازه‌بان ما دفع کرد اما نیمه دوم در اختیار ما بود و ما فرصت برای گلزنی های بیشتر هم داشتیم جدا از اینکه تیم مقاومت البرز بازی خوبی انجام داد.

سرمربی تیم فرش آرا ادامه داد: ما باید زودتر از بازی در مقابل تیم مقاومت البرز اولین پیروزی را در لیگ برتر فوتسال کسب میکردیم اما باز هم امیدواریم در ادامه لیگ بتوانیم نتایجی در خور توان و شایستگی باشگاه کسب کنیم.

پس از ناکامی های پی در پی تیم فرش آرای مشهد در پنج هفته اول لیگ برتر فوتسال، بالاخره این تیم توانست در هفته ششم لیگ با نتیجه ۴ بر ۱ تیم مقاومت البرز را شکست دهد و اولین برد خود را در مرحله نهایی این مسابقات به ثبت برساند، تیم فرش آرا بازی رفت در مشهد را به تیم مقاومت البرز ۱ بر ۵ واگذار کرده بود.

 

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۳۰ فروردين ۱۴۰۰
تیم های استانی باید حمایت بشن
آخرین اخبار