تساوی تیم فرش آرای مشهد در مقابل گیتی پسند اصفهان

تیم فوتسال فرش آرای مشهد با نتیجه مساوی یک، مقابل تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان متوقف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، تیم فوتسال فرش آرای مشهد در هفته سوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال عصر پنجشنبه در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد میزبان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بود.

نیمه نخست این مسابقه با گل امین مجیدی پور به سود تیم میزبان پایان یافت. این نیمه به دلیل اعتراض یکی از اعضای تدارکات تیم مهمان از سوی داور برای لحظاتی متوقف شد و با خروج فرد معترض از سالن بازی، با نظر داور بازی ادامه پیدا کرد.

نیمه دوم این مسابقه تیم گیتی پسند با گل علی اصغر حسن زاده بازی را به تساوی کشاند و در ادامه این مسابقه با وجود حملات هر دو تیم، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با نتیجه مساوی یک به پایان رسید.


بیشتر بخوانید



تیم فرش آرا با کسب این تساوی از مجموع سه بازی و کسب یک امتیاز در رتبه ششم و گیتی پسند با چهار امتیاز در رتبه سوم گروه ۶ تیمی مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال قرار گرفتند.

تیم فرش آرا در دیدار بعدی خود روز هجدهم فروردین با تیم کراپ الوند دیدار می‌کند و گیتی پسند اصفهان هم در این روز با سن ایچ ساوه مسابقه خواهد داد.

مسابقات لیگ برتر امسال در دو گروه هفت تیمی برگزار شد و سه تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود کردند. در این مرحله که از بیستم اسفند سال گذشته شروع شد بازی‌ها به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام//ف.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار