اخبار ورزشی از اقصی نقاط خراسان رضوی

با بسته اخبار ورزشی از نقاط و رشته‌های مختلف در خراسان رضوی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اخبار رویدادهای ورزشی از نقاط و رشته‌های مختلف در خراسان رضوی با ما همراه باشید.

 

در هفته اول از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور و در اسفراین تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی با ۲۲ گل در برابر تک گل میزبان به برتری رسید.


سارا شیربیگی ۱۰ گل فاطمه ارژنگی چهارگل به ثمر رساندند، همچنین کیمیا کافی، مهسا ایرانمنش، رقیه صومعه هر کدام ۲ بار و زهرا محمدزاده و مرضیه توفیقی هرکدام یک بار دروازه حریف را گشودند. تیم هیات خراسان رضوی با هجده امتیاز در رده دوم جدول این رقابت‌ها قرار دارد.

 

پیروزی فرش آرا در برابر مس سونگون


از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال دو تیم فرش آرا مشهد و مس سونگون به مصاف یکدیگر رفتند که ابتدا تیم مس با دو گل پیش افتاد، اما در ادامه محسن محمدزاده با به ثمر رساندن دو گل و حامد عبداللهی با زدن یک گل نتیجه را به نفع فرش آرا برگرداندند و با نتیجه ۳ بر یک پیروز میدان شدند.


تیم فرش آرا با کسب این پیروزی به همراه تیم مس در امتیاز بیست و شش مساوی شد، اما با توجه به تفاضل گل کمتر در رتبه دوم گروه هفت تیمی خود قرار گرفت.

 

کشتی گیران تایباد بر روی سکوی قهرمانی استان


رجب سالاری رییس هیئت کشتی تایباد گفت: در این مسابقات سهیل یوسفی، مصطفی طغانی و یونس یاری موفق به کسب مدال طلا شدند و همچنین عارف یوسفی، ابراهیم سالاری و عرفان رحیمی به مقام نایب قهرمانی دست یافتند.


اعزام چهار بازیکن نوجوان هندبال تربت جام به مسابقات قهرمانی هندبال نوجوانان کشور


نویدقندی مربی تیم هندبال نوجوانان اشتاد سازه خراسان رضوی گفت: عماد نوروزی، سروش مرادلی، آرمین احمدی و علی اکبر چهار بازیکنی هستند که توانستند در ششمین دائمی مقدم دور اردوی تمرینی نوجوانان منتخب در مسابقات قهرمانی کشور، نظر مساعد کادر فنی را جلب و در ترکیب تیم خراسان رضوی قرار بگیرند.


او افزود: بیش از ۲۰ تیم از سراسر کشور جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور اعلام آمادگی کرده و از هفدهم اسفندماه در اصفهان به مدت ۱۰ روز برای قهرمانی کشور به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار