نمایندگان خراسان رضوی راهی مسابقات پاراوزنه‌برداری کشور شدند

وزنه برداران جانباز و معلول خراسان رضوی در قالب دو تیم به مسابقات قهرمانی پاراوزنه برداری کشور اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، وحید نیکفرجام سرپرست هیئت ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: زنان و مردان وزنه بردار جانباز و معلول خراسان رضوی در قالب دو تیم به مسابقات قهرمانی پاراوزنه برداری کشور اعزام شدند.

او افزود: تیم پاراوزنه‌برداری بانوان خراسان رضوی با ترکیب عالمی نژاد، جلیلیان و زرگرانی با مربیگری فاطمه ناصر در این مسابقات شرکت کرده است.

 سرپرست هیئت ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی ادامه داد: دومین دوره رقابت‌های پاراوزنه‌برداری قهرمانی کشور، یادبود پهلوان سیامند رحمان و بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان از روز شنبه ۹ اسفند ماه در محل کمپ فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز شده است.

 


بیشتر بخوانید




نیکفرجام بیان کرد: همچنین تیم هفت نفره پاراوزنه‌برداری مردان استان نیز از ۱۰ تا ۱۳ اسفند ماه در تهران به میدان خواهند رفت.

او تصریح کرد: این مسابقات با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کمپ فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان برگزار می‌شود و تیم مردان استان با ترکیب امیرسجاد یوسفی زاده، علی سیفی، حسین فرخنده، آرش شریفی، محمدرضا امیری، حسین فسنقری و ناصر محمدی با مربیگری مجید فرامرزی و سرپرستی حامد نکاحی در این رقابت‌ها حضور دارد.

سرپرست هیئت ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی  تاکید کرد: ۸۰۰ ورزشکار ساماندهی شده جانباز و معلول در خراسان رضوی فعالیت ورزشی دارند.

 

انتهای پیام//ف.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.