جدایی بازیکنان شهرخودرو منوط به مجوز هیات فوتبال خراسان رضوی شد

بر اساس اعلام هیات فوتبال خراسان رضوی، هیچ بازیکنی بدون رضایت با امضای مدیر اجرایی شهرخودرو و تایید هیات فوتبال خراسان رضوی نمی‌تواند از این تیم جدا شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن حیدری دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه جدایی بازیکنان شهرخودرو منوط به مجوز هیات فوتبال خراسان رضوی شد، گفت: با حمایت‌های مسئولین استانی، مدیریت این باشگاه در حال حاضر با نظارت اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال خراسان رضوی در حال انجام است.

او افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد با دستور استاندار خراسان رضوی و حمایت دستگاه قضایی تمامی موضوعات مربوط به باشگاه شهرخودرو در کمیته انتقال و با مدیریت مستقیم مدیر کل ورزش و جوانان استان و نظارت هیات فوتبال خراسان رضوی انجام می‌گیرد و جواد وطنخواه نیز مسئولیت پیگیری امور جاری باشگاه را برعهده دارد.


بیشتربخوانید



دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: تمامی موضوعات مربوط به نحوه جدایی برخی از بازیکنان شهرخودرو، در کمیته انتقال بررسی می‌شود و این کمیته نیز با هماهنگی مهدی رحمتی سرمربی تیم و وطنخواه نظرات خود را ارایه می‌دهد.

حیدری بیان کرد: نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال کردیم و در آن تاکید کردیم که هر بازیکنی قصد جدایی از تیم شهرخودرو را دارد باید رضایت نامه با امضای جواد وطنخواه و تایید هیات فوتبال خراسان رضوی به باشگاه متقاضی جذبش ارایه دهد در غیر این صورت قراردادی که می‌بندد وجهه قانونی ندارد و از درجه اعتبار ساقط است. علاوه بر آن برای باشگاهی که قرارداد با بازیکن شهرخودرو ببندد عواقبی خواهد داشت و در کمیته تعیین وضعیت باید پاسخگو باشد.

او افزود: همه تلاش مسئولین استانی به آرامش رسیدن باشگاه شهرخودرو به عنوان نماینده خراسان در لیگ برتر است که با انتقال رسمی امتیاز باشگاه بسیاری از مشکلات نیز حل خواهد شد.

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار