در آخرین ساعات تعطیلات نوروزی؛

ترافیک در محور‌های خراسان جنوبی افزایش یافت

پلیس راه خراسان جنوبی به رانندگان هشدار داد با توجه به افزایش ترافیک در محور‌های استان، قوانین راهنمایی و رانندگی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی و بازگشت برخی از هم استانی‌ها از سفر‌های نوروزی و همچنین بازگشت ساکنان بومی استان از روستا‌ها و تفرجگاه‌های خارج شهر، ترافیک جاده‌های استان در حال افزایش است که رانندگان باید برای حفظ جان خود و دیگران، رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی را در اولویت قرار دهند.

او افزود: محور‌های سربیشه- بیرجند، مود- بیرجند، آرین شهر- بیرجند و ده محمد به طبس با ترافیک بیشتری در مقایسه با دیگر محور‌های استان روبرو هستند که می‌طلبد رانندگان سرعت و فاصله مطمئنه با دیگر خودرو‌ها را رعایت کنند و از انجام سبقت‌های غیر مجاز بپرهیزند.

سرهنگ رضایی با اشاره به کم عرض بودن محور‌های روستایی و نامناسب بودن آسفالت برخی از آنها، از ساکنان محلی خواست هنگام بازگشت از روستا‌ها به شهر، آرام‌تر و با حوصله‌ بیشتر رانندگی کنند تا حوادثی همچون واژگونی و برخورد با موتورسیکلت‌ها را شاهد نباشیم.

انتهای پیام/ ر ف

برچسب ها: پلیس ، ترافیک ، جاده ، محور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار