یحیی سریع: ضربات سختی را به عربستان وارد خواهیم کرد که مانند آن را ندیده باشد

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: می‌توانیم ضربات دردناکی را به عربستان وارد کنیم که مانند آن را ندیده باشد، اما اگر تجاوز و محاصره را متوقف کند حملات ما نیز متوقف می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن، عربستان سعودی را به حملات دردناک تهدید کرد.

یحیی سریع گفت: ممکن است ضربات سختی را به عربستان وارد کنیم که مانند آن را ندیده باشد. در هفتمین سال تجاوز، از سامانه های موشکی جدید رونمایی خواهیم کرد.

وی افزود: یمن امروز در شبه جزیره عرب از جهت کیفیت، انواع و برد موشک های ساخت داخل، در صدر قرار دارد. اگر انقلاب بیست و یک سپتامبر نبود، آمریکا بقایای موشک ها و سامانه های دفاعی یمن را به طور کامل نابود می کرد. قدرت موشکی یمن قبل از تجاوز با پس از آن قابل مقایسه نیست.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تصریح کرد: دشمن در سال های گذشته مخازن موشک های بالستیک را طبق اطلاعاتی که داشت هدف قرار داد، اما از اینکه مردم یمن به داشته های خود اکتفا نکردند و به مرحله ساخت موشک منتقل شدند، به ناگاه غافلگیر شد.

یحیی سریع گفت: محاصره یکی از ابزارهای دشمن بوده و مردم یمن را هدف گرفته است و نمی توان آن را به بهانه جلوگیری از ورود سلاح توجیه کرد، زیرا سلاح ما در داخل ساخته می شود. تسلیحات نیروی هوایی ما از صفر ساخته شده و یگان پهپادی یمن اقدامات بازدارنده پرقدرتی را محقق کرده است.

وی اضافه کرد: امروز توپ در زمین عربستان است؛ سال هفتم تجاوز، سال غافلگیری های دشمن خواهد بود. تجاوز و محاصره را متوقف کنید، ماهم فورا عملیات نظامی خود را متوقف می کنیم. حملات ما عملیاتی ملی برای پایداری است و اگر تجاوز و محاصره متوقف نشود، آغاز کار خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۱:۰۰ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
ان شالله نابودی اشغال گران
آخرین اخبار