آرامش نسبی پس از یک سال مبارزه با کرونا در خراسان جنوبی

با گذشت بیش از یک سال از شیوع کرونا آرامش نسبی در خراسان جنوبی برقرار شده است و باید از این دستاورد، مراقبت و محافظت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، دهقانی فیروزآبادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در تعطیلات نوروز قرار داریم و در حال سپری کردن روز‌های حساس و سختی هستیم.

او افزود: ضروری است مجدد از مردم درخواست کنیم از شب نشینی‌ها، دورهمی‌ها، دید و بازدید‌ها حتی الامکان خودداری کنند و در صورتی که تجمعی اتفاق می‌افتد حتما فاصله مناسب را بین افراد رعایت کنند و استفاده از ماسک به هیچ عنوان فراموش نشود.

دهقانی فیروزآبادی بر پرهیز از مسافرت تأکید کرد و گفت: به ویژه در ایام نیمه شعبان که پیش رو داریم و از نظر اعتقادی و رسوم، مردم در آرامستان‌ها حضور پیدا می‌کنند، مجدد تأکید می‌شود که حضور در آرامستان‌ها به خاطر انتقال ویروس بسیار خطرناک است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: بدون شک می‌توانیم از راه دور هم خیرات و نذورات را برای شادی روح اموات انجام دهیم تا با احتمال این حضور، شاهد افزایش شمار بیماران بد حال و فوتی در استان نباشیم.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۷ فروردين ۱۴۰۰
خب خداروشکر... خسته نباشید به کادر درمان. البته باید ببینیم بعد از این مسافرتایی که مردم میرن بازم آرامش میمونه یا این آرامش قبل از طوفانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۰
یه سری به آرامستانها بزنین اونوقت آرامش نسبی رو می بینین!!!
Netherlands
ناشناس
۰۹:۰۰ ۰۷ فروردين ۱۴۰۰
کجاش آرامش نسبیه...بذارین تعطیلات عید تموم بشه و دو هفته بعدش نتیجه دورهمی ها و شب نشینی ها رو خواهیم دید