بسته اخبار حوادث امروز ۲۰ دی ماه ۹۹؛

تشکیل پرونده ۴ هکتاری زمین خواری در اردبیل/ سارق ساختمان‌های نیمه کاره در پارس آباد دستگیر شد

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز شنبه ۲۰ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز شنبه ۲۰ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تشکیل پرونده ۴ هکتاری زمین خواری در اردبیل

فرمانده انتظامی استان از تشکیل پرونده ۴ هکتاری زمین خواری به ارزش ۲۷ میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال در روستای بنفشه درق شهرستان اردبیل خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: در اجرای دومین مرحله طرح تشدید مبارزه با زمین خواری ابلاغی از پلیس امنیت اقتصادی ناجا و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تصرف غیرمجاز اراضی دولتی توسط ۲ نفر از ساکنان روستای بنفشه درق شهرستان اردبیل و زمین خواری‌های صورت گرفته در این روستا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با تشکیل پرونده و بررسی کارشناسی موضوع، از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل و پی بردند که زمین خواری در ۲ منطقه از این روستا صورت گرفته است.

او با اشاره به هماهنگی قضائی در این رابطه، افزود: با همراهی کارشناس، ماموران پلیس امنیت اقتصادی به محل اعزام و ۴ هکتار از اراضی این روستا که به صورت غیرقانونی تخریب، مسطح سازی، تصاحب و تصرف شده بود را رها سازی و آزاد کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ارزش پرونده زمین خواری کشف شده بنا به اعلام کارشناسان ۲۷ میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال اعلام شده است.

سردار حسینی تصریح کرد: متهمان پرونده زمین خواری با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند.

سارق ساختمان‌های نیمه کاره در پارس آباد دستگیر شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پارس آباد از دستگیری یک سارق ساختمان‌های نیمه کاره خبر داد.

سرهنگ بهمنی بیان کرد: در پی افزایش وقوع سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و شکایت شهروندان موضوع به طور ویژه در دستور کار مامورین انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی‌های تخصصی سرقت‌های به وقوع پیوسته و پایش دوربین‌های مدار بسته مامورین انتظامی موفق شدند رد پای یکی از سارقین سابقه دار را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه این سارق دستگیر و از مخفی گاه وی تعداد قابل توجهی اموال مسروقه کشف گردید.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پارس آباد بیان کرد: سارق مورد نظر در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۱ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و معابر به ارزش یک و نیم میلیارد ریال اعتراف کرد.

سرهنگ بهمنی گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و به همراه متهم تحویل دستگاه محترم قضایی شهرستان گردید.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.