بسته اخبار حوادث امروز ۱۳ دی ماه ۹۹؛

دستگیری ۴ شکارچی متخلف در بیله سوار/ رها سازی یک قلاده گربه جنگلی در پارس آباد

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز شنبه ۱۳ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز شنبه ۱۳ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۴ شکارچی متخلف در بیله سوار

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار در طی چندین مورد ماموریت گشت و کنترل و جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز در طی هفته گذشته، موفق به دستگیری ۴ نفر از متخلفین شکار شدند.

بهنام برزگر افزود: در ماموریتی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار در اقدامی غافلگیرانه و با همکاری عوامل پلیس امنیت و اطلاعات نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار در محل اراضی روستای گوردیگل موفق به دستگیری یک نفر متخلف حمل سلاح غیرمجاز قاچاق شدند.

او بیان کرد: در طی ماموریت‌های جداگانه نیز ۳ نفر دیگر از شکارچیان غیرمجاز که اقدام به شکار غیرمجاز پرندگان کرده بودند توسط محیط بانان دستگیر و ادوات جرم شامل ۳ قبضه سلاح شکاری دولول، ۲۰ عدد فشنگ پر ساچمه زنی و لاشه دو قطعه کبوتر وحشی از متخلفین کشف و ضبط و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۵ قبضه سلاح شکاری قاچاق از شکارچیان متخلف شهرستان کشف و ضبط گردیده و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی تسلیم مراجع قضایی گردیده اند.

رها سازی یک قلاده گربه جنگلی در پارس آباد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد گفت: یک قلاده گربه جنگلی که وارد منزل یکی از شهروندان در محدوده شهری وارد شده بود با هماهنگی نیروی انتظامی، زنده گیری و پس از بررسی وضعیت گونه در زیستگاه طبیعی خود رهاسازی شد.

محمد مجرد ضمن تقدیر از دوستداران محیط زیست و حیات وحش گفت: از کلیه شهروندان و دوستداران حیات وحش در خواست داریم ضمن حمایت از پرندگان و گونه‌های جانوری در صورت مشاهده موارد مشابه، مراتب را به نزدیک‌ترین پاسگاه یا اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار