برگزاری کارگاه حقوق کودک با همکاری یونیسف در کرمانشاه

 مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری کرمانشاه گفت: این کارگاه با عنوان مدرسه پائیزه حقوق کودک و با همکاری یونیسف در روز‌های ۲۶ و ۲۷ آذر ماه به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ زهره رستمی مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری کرمانشاه گفت: کارگاه مدرسه پائیزه حقوق کودک در خصوص قانون جدید اطفال و نوجوانان است که پس از سال‌ها در ۵۰ ماده و چهار فصل در سال‌جاری تصویب شد.

او افزود: از فعالان حوزه حقوق اطفال و نوجوانان مانند سمن‌ها، دفاتر تسهیل گری، مشاوران، روانشناسان، حقوقدانان‌ها، وکلا، مشاوران مدارس و مادران علاقه مند می‌خواهیم  برای ثبت نام به دفتر مشاوره امور زنان فرمانداری‌ها و مشاوران دستگاه‌های اجرایی استان مراجعه کنند.

او نحوه برگزاری مدرسه پاییزه حقوق کودک را به صورت مجازی و رایگان اعلام کرد و گفت: این مدرسه به صورت کارگاه آموزشی توسط اساتید مجرب حوزه حقوق اطفال و نوجونان با همکاری یونیسف، صندوق کودکان ملل متحد، وزارت دادگستری و دفتر امور زنان استانداری برگزار می‌شود.

رستمی هدف از برگزاری این کارگاه را افزایش آگاهی و ارتقا توانمندی افراد در رابطه با حقوق کودکان دانست و افزود: در پایان این مدرسه گواهی معتبر از طریق یونیسف، دادگستری و دفتر امور بانوان استانداری به شرکت کنندگان ارایه می‌شود.

او گفت: قانون حمایت از اطفال و نوجوانان سرانجام پس از کش و قوس‌های بسیار در ۲۳ اردیبهشت ۹۹ به تصویب رسید.

انتهای پیام/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.