سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی؛

موضوع اصلی در حوزه شبکه‌های اجتماعی، ایجاد پیام رسان داخلی قدرتمند است

حجت الاسلام نصیرایی گفت: مشکل اصلی امروز فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی نیست بلکه ایجاد پیام رسان‌های داخلی قدرتمند است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث شبکه‌های اجتماعی باید از ظرفیت و توان داخلی خودمان استفاده کنیم تا بتوانیم پیام‌رسان‌هایی را ایجاد کنیم که بهترین کیفیت و امنیت را داشته باشند و حتی بتوانند وارد فضای رقابتی در عرصه بین‌المللی شوند.

او با اشاره به این که ما باید به جوانان مستعد، متدین و متخصص جهادی اعتماد کرده و از آنان حمایت کنیم، افزود: ما باید از الگوی موفق ساخت موشک، پهباد و ارسال ماهواره در بحث شبکه‌های اجتماعی داخلی نیز استفاده کنیم.

حجت الاسلام نصیرایی عنوان کرد: مشکل اصلی امروز شبکه‌های اجتماعی فیلترینگ نیست و بلکه مشکل اصلی ما ایجاد پیام رسان‌های داخلی است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آیا نسبت به پیام رسان های داخلی هم مانند دیگر پیام رسان ها حساسیت وجود دارد؟

او با تاکید بر اینکه بحث فیلترینگ یک مساله حاشیه‌ای است، گفت: آنانی که نگران فیلترینگ هستند و از پیام رسان‌های داخلی حمایت نمی‌کنند، همان‌هایی هستند که از کالای ایرانی حمایت نمی‌کنند و به فکر جوان ایرانی نیستند.


بیشتر بخوانید


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من در اکثر پیام رسان‌های داخلی عضو بوده ام و در آن ها فعالیت داشته ام.

او ادامه داد: متاسفانه مسئولان اعم از دولتی و غیردولتی و رسانه‌ها آنقدر که به پیام‌رسان‌های خارجی فضا داده اند، به پیام رسان‌های داخلی توجه نکرده اند.

حجت الاسلام نصیرایی با بیان این که من هیچ حساسیتی نسبت به پیام رسان‌های خارجی ندارم و این موضوع اصلا به گفتمان و اعتقادات افراد هم ربطی ندارد، اظهار کرد: من اعتقاد دارم که مجلس، دولت و همه دستگاه‌ها باید به سمت حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی بروند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من در همه پیام‌رسان‌های خارجی هم عضو هستم چراکه به عنوان یک نماینده مجلس باید در همه حوزه‌ها حضور داشته باشم و بتوانم حرف مخاطبان را بشنوم و با آنان ارتباط داشته باشم.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.