نائب رئیس اول مجلس مطرح کرد؛

در توزیع اعتبارات عقب ماندگی هم مد نظر قرار گیرد

قاضی‌ زاده هاشمی گفت: باید در توزیع اعتبارات علاوه بر جمعیت و وسعت، میزان عقب ماندگی استان ها نیز مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، قاضی‌ زاده هاشمی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه ستاد کرونای شهرستان طبس گفت: خراسان جنوبی استانی وسیع و معدنی است و از طرفی کم جمعیتی استان باعث شده تا زیر ساخت‌های این استان توسعه پیدا نکند؛ و خصوصا در موضوع کرونا برخی نیاز‌ها مغفول مانده و نیاز به جبران دارد.

او افزود: توزیع اعتبارات بر اساس جمعیت و وسعت است که ما خواستار آنیم که علاوه بر این فاکتورها عقب ماندگی استان ها هم مد نظر قرار گیرد.

قاضی‌ زاده هاشمی عنوان کرد: در کنار نمایندگان خراسان جنوبی مشکلات استان از جمله راه‌های مواصلاتی و کمک به بخش بهداشت و درمان را مد نظر قرار خواهیم داد.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مدیریت شهری تمام شهرستان‌ها به دلیل توان مالی کم نیاز به کمک دارد.

حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه‌ها باید در سطوح مختلف اصلاح شود تا عدالت برقرار شود.

او افزود: مهمترین سرمایه‌ی ما نیروی انسانی است که اگر درست استفاده شود نتیجه آن مطلوب است.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام نصیرایی در بخشی از سخنانش ضمن تاکید بر راه اندازی بیمارستان قدیم برای رسیدگی بهتر به مشکل کرونا عنوان کرد: متاسفانه با راه اندازی بیمارستان جدید؛ احیای بیمارستان قدیم مغفول ماند.

فروزانفر ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس گفت: در شهرستان طبس ۹۵ درصد بیماران کرونایی ترخیص شده اند.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس گفت: طبس درحال حاضر در موضوع ویروس کرونا تقریبا به شرایط بحرانی برخورد کرده است و پیشنهاد ویژه این است که بیمارستان قدیم راه اندازی و تجهیز شود تا بحران کنونی کاهش یابد.

او افزود: بعد مسافت با مراکز درمانی دیگر شهر‌ها مشکلات این شهرستان را دوچندان کرده است.

حجت الاسلام محمدی مشکل مسکن را در طبس یک بحران دیگر برشمرد که می شود با یک مدیریت و قانونگذاری این مشکل را در طبس و شهر‌های مشابه برطرف کرد.

دکتر دهقانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز گفت: ظرفیت‌های موجود در طبس نهایتا می‌تواند به خودش خدمت رسانی کند؛ لذا پاسخگویی به زائران و مسافران با توجه به شرایط ویژه‌ای که دارد سخت است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.