نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی؛

نظام اداری نیازمند اصلاح ساختاری است

قاضی زاده هاشمی گفت: ساختار نظام اداری کشور باید اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، قاضی زاده هاشمی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز خود در شهرستان فردوس که برای بررسی مشکلات و نیاز‌های شهرستان فردوس برگزار شده بود گفت: ساختار نظام اداری ما نیاز به اصلاح دارد و اختیارات مدیران کم است.

او افزود: مدیران محلی باید با توجه به ظرفیت‌های خود بتوانند تصمیم گیری کنند.

قاضی زاده هاشمی به مشکلات سرمایه گذاران اشاره کرد و عنوان کرد: یک سرمایه گذار برای گرفتن یک مجوز باید مسیر طولانی را طی کند.

در این جلسه حلاج مقدم فرماندار فردوس به بیان خواسته‌های مردم فردوس پرداخت که ایجاد دانشکده علوم پزشکی، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی، تکمیل باند امداد و نجات، دوبانده کردن مسیر‌های مواصلاتی و ایجاد صنایع مادر از مهمترین آن‌ها بود.

او همچنین خواستار توزیع عادلانه اعتبارات شد و افزود: توزیع اعتبارات بر اساس جمعیت است که ما خواستار آنیم که علاوه بر فاکتور جمعیت، وسعت و امکانات هم مد نظر قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام بابایی امام جمعه فردوس نیز کمبود پزشک، کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی، مشکلات دانشگاه فرهنگیان، نبود بودجه جهت تکمیل زائرسرا، تفکیک حوزه انتخابیه و کمبود خوراک دام را از جمله مشکلات و دغدغه‌های مردم این شهر برشمرد.

 اکبری رئیس شورای شهر فردوس گفت: فردوس محروم نیست بلکه مظلوم است و همین مظلومیت باعث شده که در بین شهر‌های کشور یک شهر کمتر توسعه یافته به حساب آید.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.