پمپئو: هفته آینده تحریم ها علیه ایران را تشدید می کنیم

وزیر خارجه آمریکا با اتهام زنی علیه جمهوری اسلامی اعلام کرد که این کشور هفته آینده تحریم های جدیدی را علیه مردم ایران وضع خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیاالیوم، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا با اتهام زنی علیه جمهوری اسلامی و به بهانه سالروز اعتراضات سال گذشته در ایران، اعلام کرد که واشنگتن قصد دارد تحریم های خود علیه مردم ایران را تشدید کند.
 
مایک پمپئو با متهم کردن مقامات ایران به سرکوب اعتراضات سال گذشته مدعی شد که مسئولان ایران تلاش کردند اسناد و مدارک مربوط به این اعتراضات را پنهان کنند. این در حالی است که برخورد جدی با افرادی که امنیت جامعه را از بین می‌برند، اولویت بسیار مهم هر جامعه‌ای است.
 
وزیر خارجه آمریکا در ادامه دروغ پردازی های خود گفت: مسئولان ایرانی همچنان انجام تحقیقات مستقل در مورد کشته های اعتراضات را رد می کنند، اما ما آنها را فراموش نمی کنیم و مسئولان آن را مجازات می کنیم و در همین راستا هفته آینده تحریم‌های جدیدی را اعلام خواهیم کرد.
 
مایک پمپئو در حالی از حمایت مردم ایران سخن می گوید که تحریم های ظالمانه این کشور شدیدترین فشارها را بر مردم ایران وارد کرده و با ایجاد مشکلات اقتصادی، معیشت، دارو و زندگی آنها را هدف قرار داده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
کی همچین فکرهای باطلی رو در سر می پروراند.تا ابد مایک پمپعو هست .وزیرها هیچوقت عوض نمی شن.اینو که میدونی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
ننگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۱۵ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
پمپئو تو و ترامپ ملعون تروریست را جهانیان آزاده اندیشان خردمندان بصیر عادل هر دوتاتون رو انداختند به زباله دان تاریخ بشریت در چاه فاضلاب جهنم اسفل سافلین هر چی بیشتر زور بزنید و دستو پا بزنید که بیایید بالا فایده ایی به حالتون ندارد بیشتر فرو میروید در کثافتهایتان جوبایدن ملعون هم اگه راه شما رو ادامه دهد با هر طریق و روشی آخرش جاش کنار شماست در چاه فاضلاب زباله دان تاریخ بشریت .
افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
آخرین اخبار