مدیر کل ورزش و جوانان:

رشد بیش از ۱۰۰۰ درصدی مشارکت جوانان اردبیل در برنامه‌های اجتماعی فرهنگی و ورزشی

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از رشد بیش از ۱۰۰۰ درصدی مشارکت جوانان در برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل رشد بیش از ۱۰۰۰ درصدی مشارکت جوانان در برنامه‌های اجتماعی فرهنگی و ورزشی خبر داد و گفت: ۹۵ سازمان مردم نهاد در اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل به ثبت رسیده است که با توجه به مسئولیت اجتماعی جوانان و همچنین بازوی کمکی برای دولت در زمینه‌های مانند آموزش، سلامت، ورزش، ازدواج تحکیم خانواده، محیط زیست، مشارکت‌های اجتماعی مانند زلزله، سیل و .... مربوط می‌شود که این موضوع باید بیشتر مورد توجه دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل افزود: دستگاه هایی، چون وزارت ورزش و جوانان، آموزش پرورش، وزارت علوم، مدیر کل امور اجتماعی استانداری، نیروی انتظامی، کانون‌های مساجد، آموزش و پرورش و پایگاه‌های مقاومت بسیج دستگاه‌های مرتبط با نسل جوان است و بخشی از مسئولیت جوانان در جامعه بر عهده دارند.

او گفت: جوانان درحوزه‌های مختلف نشان دادند که از توانایی بالایی برخوردار هستند و باید در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف به کمک دولت بیاییند و با ایجاد سمن و در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و مسائل مربوط به آن‌ها مشارکت کنند و در کنار دولت به ایفای نقش خود بپردازند.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل، توجه به حضور جوانان در بخش‌های مختلف در جامعه را ضروری دانست و افزود::بیشترین مشارکت جوانان در حوزه‌های فرهنگی اجتماعی، ازذواج و تحکیم خانواده، محیط زیست، آسب‌های اجتماعی، کسب و کار و کار آفرینی، توسعه ورزش، هنر و ادبی، اعتقادی مذهبی، ایثارو شهادت و زنان و بانوان بود که استفاده از ظرفیت جوانان در مقابله با کاهش آسیب‌های اجتماعی در کشور لازم و ضروری است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.