دسترسی ۱۰۹۶ روستا به شبکه ملی اطلاعات در اردبیل

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: دسترسی یک هزار و ۹۶ روستای استان اردبیل به شبکه ملی اطلاعات فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با اشاره به افزایش بیش از ۲ برابری تعداد سایت‌های ارتباطی استان اردبیل گفت: با افزایش سایت‌های ارتباطی نسل سوم و چهارم و توسعه ارتباطات در مناطق محروم، تاکنون دسترسی به هزار و ۹۶ روستای استان اردبیل به شبکه ملی اطلاعات فراهم شده است.

او بیان کرد: در ابتدای دولت یازدهم تعداد ۴۹۰ روستا به شبکه ملی اطلاعات دسترسی داشتند که با تلاش‌های بی‌وقفه مجموعه ICT و اقدامات صورت گرفته، دسترسی ۱۰۹۶ روستای استان اردبیل به شبکه ملی اطلاعات فراهم شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل ضمن تشریح تعداد سایت‌های ارتباطی و با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به توسعه عدالت ارتباطی و توجه به مناطق محروم افزود: تعداد سایت‌های ارتباطی با تکنولوژی نسل دوم از ۴۵۲ سایت در ابتدای دولت یازدهم به ۹۳۶ سایت، تعداد سایت‌های نسل سوم از ۳۵۰ به ۷۲۷ سایت و تعداد سایت‌های نسل چهارم از ۲۵۰ سایت ارتباطی به ۷۲۷ سایت رسیده که در مجموع شاهد افزایش بیش از دو برابری سایت‌های ارتباطی هستیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
روستای لنج آباد مشگین و روستاهای اطراف آن تحت پوشش هیچ نسلی از تلفن همراه نیست......