بهره‌برداری از ۸ پروژه خدمات اجباری دولت در استان اردبیل

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از بهره برداری و افتتاح ۸ پروژه خدمات اجباری دولت با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از بهره‌برداری از ۸ سایت ارتباطی شرکت ارتباطات سیار در روستا‌های استان با هزینه ۱۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح USO وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

او افزود: علاوه بر پروژه‌های آماده افتتاح در هفته دولت، ۸ سایت ارتباطی در روستا‌های شهرستان‌های اردبیل، خلخال، گرمی و بیله سوار از هفته ارتباطات تا آغاز هفته دولت به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با بیان اینکه توسعه ارتباطات در مناطق محروم و روستایی همواره از اولویت‌های اساسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، بیان کرد: توسعه ارتباطات در مناطق محروم موجب کاهش شکاف دیجیتال شده و اولین گام برای ارائه خدمات الکترونیک، بهبود اشتغال پایدار روستایی و اقتصاد دیجیتال می‌باشد.

رزمی افزود: اجرای پروژه‌های USO به همراه بهره‌برداری از پروژه‌های آماده افتتاح، بهبود و توسعه پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت روستایی را در اکثر نقاط استان نتیجه خواهد داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
روستای لنج آباد مشگین شهر و 7 روستای همجوار آن تحت پوشش تلفن همراه نیست....