تولید و اشتغال در اولویت کاری نماینده مجلس

نماینده مردم طبس ، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس گفت: در مجلس شورای اسلامی تمرکز را بر تولید و اشتغال گذاشته ام.

حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم طبس ، فردوس، بشرویه و سرایان درمجلس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، با اشاره به اینکه برای هر روستا ایجاد شغل ضرورت دارد گفت: مجلس هم فضای خوبی برای ایجاد اشتغال و مبارزه با فساد وجود دارد.

او با بیان اینکه در مجلس همگرایی و وحدت داشتن از ضرورت ها است افزود: اگر قرار است این آرمان محقق شود باید همه دست به دست هم بدهند، در مجلس هم نیز قاطبه‌ی نمایندگان به این نتیجه رسیدند اگر موردی مخالف خط نظام و رهبری باشد  با آن مبارزه خواهیم کرد و تعارفی با احدی نداریم.

حجت الاسلام نصیرایی با اشاره به اینکه ما مبارزه با فساد را از خودمان شروع کرده ایم تصریح کرد: اگر ده فرد دیگر هم معرفی بکنند و مجلس به این نتیجه برسد که این افراد صلاحیت ندارد آن‌ها را رد خواهیم کرد، چون بنا نداریم سر منافع مردم با کسی معامله بکنیم و با کسی تعارف نداریم.


بیشتر بخوانید


کمک به استقلال نیازمندان بهترین کمک به آنهاست

حجت الاسلام نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مراکز خیریه بهترین راه برای کمک به نیازمندان واقعی هستند.

او افزود: موسسات و نهاد‌های حمایتی درکنار خدمت رسانی به نیازمندان باید افراد تحت پوشش را به گونه‌ای کمک کنند که آن‌ها خودکفا و مستقل شوند و کم کم روی پای خود بایستند.

نماینده‌ی مردم فردوس طبس بشرویه سرایان گفت: بر رشد نیازمندان در زمینه‌های مختلف و کمک به آن‌ها در فراگیری مباحث آموزشی و ایجاد اشتغال باید کمک کرد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار