اجرای ۴۰۲ طرح خوداشتغالی و مشاغل خانگی در خراسان جنوبی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی از اجرای ۴۰۲ طرح خوداشتغالی و مشاغل خانگی توسط مددجویان کمیته امداد استان از ابتدای سال خبر داد.

حسینی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: از ابتدای امسال ۳۰۳ طرح خوداشتغالی و  ۹۹ طرح مشاغل خانگی توسط مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان اجرا شده است.

او افزود: از این تعداد، ۱۲۲ طرح از محل منابع امدادی، ۱۳ طرح از محل منابع هم افزایی بانک مهر و ۲۷۲ طرح از منابع بانکی تسهیلات دریافت کرده اند.

حسینی عنوان کرد: از ابتدای امسال ۱۴۷ طرح اشتغال توسط مجریان زن و ۲۵۵ طرح توسط مجریان مرد در سطح استان اجرا شده است.


بیشتر بخوانید


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی اظهار کرد: پارسال ۳ هزار و ۵۲۶ طرح خوداشتغالی و ۵۸۹ طرح مشاغل خانگی توسط مددجویان زیر پوشش این نهاد اجرا شده است.

او تصریح کرد: پارسال از میان طرح‌های خوداشتغالی و مشاغل خانگی هزار ۳۴ طرح توسط زنان و ۳ هزار و ۸۱ طرح توسط مردان اجرایی شده است.

حسینی با بیان این که امسال هزار و ۳۲۵ میلیارد ریال اعتبار به اشتغال مددجویان این نهاد در استان اختصاص یافته است، عنوان کرد: اعتبارات قرض الحسنه بانکی نسبت به پارسال ۲۶ درصد افزایش داشته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی ادامه داد: پارسال ۴ هزار و ۹۲۴ فرصت شغلی در استان ایجاد شده و از این تعداد ۴ هزار ۱۱۵ نفر موفق به اخذ تسهیلات شده اند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.