افتخارآفرینی فرهنگیان بیرجندی درپنجمین دوره مسابقات قرآنی

مدیر آموزش و پرورش بیرجند از افتخار آفرینی فرهنگیان شهرستان بیرجند در پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز خبر داد.

یکه خانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  گفت: ۶ معلم زن و مرد شهرستان با کسب رتبه اول در مرحله استانی مسابقات به دبیر خانه کشوری پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز معرفی شدند.

او افزود: فرهنگیان معرفی شده در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، حفظ کل و روش تدریس احکام شرکت کرده اند.

یکه خانی با بیان این که از مجموع ۱۰ معرفی شدگان استان به دبیرخانه کشوری این دوره از مسابقات، ۶ نفر از شهرستان بیرجند هستند، اظهار کرد: مرحله شهرستانی مسابقات با شرکت بیش از سیصد نفر از فرهنگیان بهمن ماه سال ۱۳۹۸ دررشته‌های حفظ و قرائت قرآن کریم، احکام و نهج البلاغه برگزار شد.


بیشتر بخوانید

آغاز مانور آزمایشی مسابقات قرآنی فرهنگیان در خراسان جنوبی


مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با اشاره به شیوع کرونا و برگزاری مسابقات فرهنگیان و دانش آموزان در فضای مجازی، تصریح کرد: از مجموع فرهنگیان شرکت کننده در مرحله شهرستانی، ۱۲ نفر به مرحله استانی مسابقات راه پیدا کردند که ۸ نفر آنان در مرحله استانی موفق به کسب رتبه برتر شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با اشاره به پنجمین سال برگزاری این مسابقات افزود: این مسابقات با هدف جذب حداکثری کارکنان و فرهنگیان و مشارکت بیشتر آنان در توسعه و تعمیق معارف قرآن، عترت و فرهنگ نماز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار