ثبت لحظات معنوی رمضان با جشنواره ماه مهمانی خدا

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس از برگزاری جشنواره اینترنتی ماه مهمانی خدا در این شهرستان خبر داد.

عصاری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و عدم امکان برگزاری برنامه‌های میدانی و حضوری، تصمیم بر آن شد تا در جهت به تصویر کشیدن معنویت ماه رمضان یک جشنواره مجازی برگزار شود.

او افزود: پس از مشورت‌های صورت گرفته جشنواره اینترنی فرهنگی، هنری و قرآنی با عنوان ماه مهمانی خدا برای ثبت لحظات معنوی خانواده‌ها در ماه مبارک رمضان انتخاب شد.

عصاری با بیان این که یکی از بخش‌های این جشنواره مسابقه قرآنی است که شامل ۱۵ سوال می‌باشد اظهار کرد: سایر بخش‌های این جشنواره نیز شامل عکس، شعر، خط تحریری و نقاشی می‌باشد که بخش نقاشی سنین ۶ تا ۱۴ سال را در بر می‌گیرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس با اشاره به این که این جشنواره در سطح شهرستانی برگزار می‌شود و فقط همشهریان طبسی امکان شرکت در این جشنواره را دارند عنوان کرد: مهلت ارسال آثار تا عید سعید فطر می‌باشد و همه مراحل از طریق سایت
Tabasart.ir صورت می‌پذیرد.

او در رابطه با جوایز این جشنواره بیان کرد: در بخش مسابقه قرآنی ۲۰ جایزه ۵۰۰ هزار ریالی، در بخش عکس ۱۰ جایزه ۵۰۰ هزار ریالی، در بخش نقاشی ۱۰ جایزه ۵۰۰ هزار ریالی، در بخش شعر ۵ جایزه یک میلیون ریالی و در بخش خط تحریری نیز ۵ جایزه یک میلیون ریالی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.