اراده افزایش محدوده شهری را داشته باشیم

سجادی رییس راه و شهرسازی شهرستان طبس گفت: برای افزایش محدوده شهری باید اراده وجود داشته باشد و مسئولان به جد پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سجادی معاون مدیر کل و مدیریت راه و شهرسازی شهرستان طبس گفت: در این شهرستان مسکن شخصی ساز کم است و مشکل تقاضا و عرضه وجود دارد.

او افزود: تا پایان سال ۹۹ حدود ۹۰۰واحد ویلایی تامین خواهد شد. 

بهارستانی شهردار شهر طبس با بیان اینکه ۲۱هزار پرونده ساختمانی در شهرستان طبس وجود دارد، ادامه داد: با توجه به جمعیت این شهرستان، تنها به ۱۵هزار مسکن نیاز است تا همه شهروندان صاحب مسکن شوند و  معنایش این است که برخی شهروندان ساختمان بیشتری دارند.


بیشتر بخوانید:آخرین مهلت استفاده از کمک‌های بلاعوض مسکن محرومان


او  با اشاره به اینکه در این شهرستان ۶۰هکتار زمین با کاربری مسکونی وجود دارد، بیان کرد: دو هزار و ۳۰۰ نفر تاکنون زمین و مسکن ندارند.

یوسفی پور رییس بنیاد مسکن شهرستان طبس در خصوص مسکن روستایی گفت : متقاضیان مسکن در روستاها در صورت داشتن شرایط، با پرداخت ۲میلیون و ۷۰۰هزار تومان صاحب زمین می شوند و علاوه بر آن وام ۴۰میلیون تومانی نیز در اختیار آنها قرار داده می شود.

صادق زاده مدیر دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمانی افزود: قیمت زمین و مسکن‌ طبس‌ رشد‌ 800 درصدی دارد.

رحیمیان مسئول تشکیلات خانه کارگر طبس، با بیان اینکه باید اولویت را به کارگران داد، اظهار کرد: بلوک و قطعه هایی تخصصی به کارگران اختصاص داده شود تا بتوان از حق آنها دفاع کرد.

انتهای پیام/ ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.