حملات خمپاره‌ای نیرو‌های حفتر به یک بیمارستان لیبی

نیروهای خلیفه حفتر با ۶ گلوله خمپاره بیمارستانی میدانی در منطقه جاده فرودگاه در جنوب طرابلس را هدف حمله قرار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان نیروهای ژنرال خلیفه حفتر که خود را ارتش ملی لیبی می‌نامند بیمارستانی میدانی در منطقه جاده فرودگاه در جنوب طرابلس، پایتخت این کشور را هدف حملات خمپاره‌ای خود قرار دادند.

روز گذشته نیز دولت وفاق ملی لیبی اعلام کرد نیرو‌های حفتر شهر مسلاته در مجاورت شهر ترهونه در شرق طرابلس، پایتخت این کشور را با بیش از ۵۰ موشک گراد هدف قرار دادند.

صفحه کاربری عملیات آتشفشان خشم نیرو‌های دولت وفاق ملی لیبی در بیانیه‌ای در فیس بوک اعلام کرد: حملات خمپاره‌ای در ادامه اقدامات تروریستی نیرو‌های حفتر در حمله به تیم‌های امداد و پزشکی و بیمارستان‌هاست.

در این بیانیه آمده است: بیمارستان واقع در منطقه جاده فرودگاه با ۶ گلوله خمپاره هدف قرار گرفت که خسارات سنگینی را به بیمارستان و خودرو‌های ویژه تیم‌های پزشکی آنجا وارد آورد.


بیشتر بخوانید: مصر: تحرکات تروریستی مورد حمایت ترکیه در لیبی را نمی‌پذیریم


ژنرال خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای شرق لیبی از لغو توافقنامه سیاسی صخیرات خبر داد.

این در حالی است که شورای ریاستی دولت وفاق ملی لیبی لغو یکجانبه توافقنامه صخیرات از سوی خلیفه حفتر را کودتایی برای سرپوش گذاشتن و توجیه شکست‌های او دانست.

شبه‌نظامیان خلیفه حفتر که از سوی امارات متحده عربی، عربستان سعودی، روسیه، مصر و اردن حمایت می‌شوند از ۴ آوریل ۲۰۱۹ حملات خود به طرابلس را آغاز و از ۱۲ دسامبر گذشته به منظور تصرف این شهر حملات خود را تشدید کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار