همکاری اصناف شهرستان طبس در طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان طبس از تشکیل و اجرای گشت‌های مشترک جهت نظارت بر اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند خبر داد.

زارع نیا رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان طبس  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: جهت نظارت بر اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند گشت‌های مشترک با همکاری اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و بویژه شبکه بهداشت و درمان شکل گرفت.

او افزود: از اصناف انتظار داریم در مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی، همانند مرحله اول، مشارکت خودشان را نشان دهند.

زارع نیا بیان کرد: تیم‌های گشت مشترک بین اداره صنعت و معدن و تجارت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و بویژه شبکه بهداشت و درمان تشکیل شده که نظارت خود را بر روی همه‌ی اصنافی که دارای بارکد هستند انجام دهند.

رئیس صنعت معدن و تجارت شهرستان طبس اظهار کرد: اعمال محدودیت‌های جدید در جهت طرح فاصله‌گذاری هوشمند از شنبه ۲۳ فروردین ماه تمامی واحد‌های صنفی ملزم به ثبت در سامانه سلامت و دریافت کد رهگیری و نصب بارکد در محل واحد صنفی خود هستند.

او در خصوص اصنافی که تا کنون بارکد دریافت نکردند، عنوان کرد: این اصناف حق بازگشایی ندارند و در صورت بازدید به آن‌ها تذکر و در نوبت بعد اعمال قانون خواهند شد.

زارع نیا گفت: بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ واحد صنفی در شهرستان طبس وجود دارد که ۹۵ درصد آن‌ها در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مشارکت کامل داشتند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان طبس با بیان اینکه از هشتم فروردین ماه تیم‌های بازرسی فعال بوده اند،افزود: ۳۵ گشت مشترک توسط تیم‌های بازرسی این اداره و فرمانداری ویژه شهرستان، اتاق اصناف، پلیس اماکن و تعزیرات حکومتی صورت پذیرفته است.

او ادامه داد :در راستای اجرای طرح فاصله اجتماعی ۱۸۵ واحد صنفی تذکر و ۵ واحد صنفی پلمپ شد.

زارع نیا عنوان کرد: ازاصناف انتظار می‌رود حفظ سلامت آحاد جامعه را اولویت اصلی خود بدانند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.