جزیره‌ای عمل کردن به رونق تولید آسیب می‌زند

رئیس‌کل دادگستری خراسان‌جنوبی گفت: جزیره‌ای عمل کردن به رونق تولید آسیب می‌زند.

جزیره‌ای عمل کردن به رونق تولید آسیب می‌زندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت‌الاسلام حمیدی رئیس‌کل دادگستری خراسان‌جنوبی گفت: علی‌رغم همه مشکلات در خراسان‌جنوبی همچنان چرخ تولید و اشتغال به واسطه تلاش تولیدکنندگان می‌چرخد.

او افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلفی رشد داشته‌ایم اما متأسفانه همچنان در حوزه اقتصادی مشکل داریم که علت آن وابستگی اقتصاد کشور ما به نفت است.

حمیدی با اشاره به اینکه باید بیش از تأکید بر اقتصاد نفتی بر تولید تمرکز داشته باشیم، ادامه‌داد: وقتی که تمرکز ما بر درآمد نفتی باشد دشمنان و مستکبران با تحریم برای آسیب‌رساندن به اقتصاد ما برنامه‌ریزی می‌کنند.

رئیس‌کل دادگستری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه برای خارج‌شدن از وابستگی به نفت در سال‌های اخیر اقداماتی انجام شده است، افزود: مشکلاتی چون بیمه، بانک و مالیات را می‌توانیم با برنامه‌ریزی حل کنیم و این گره‌ها به دست خود ما باز می‌شود.

او ادامه‌داد: برای حل مشکلات واحدهای تولیدی به جای شعار دادن باید از جزیره‌ای عمل کردن بپرهیزیم.

حمیدی با اشاره به اینکه برخی از بانک‌ها قراردادهای یک‌طرفه با مردم می‌بندند، بیان کرد: به تولیدکنندگان توصیه می‌کنم که هر قراردادی‌که موقع پرداخت تسهیلات پیش روی شما می‌گذارند را امضا نکنید و از مشاوره حقوقی بهره بگیرید.

رئیس‌کل دادگستری خراسان‌جنوبی عنوان کرد: امروز در یک جنگ اقتصادی هستیم و باید همه ما چون ایام دفاع مقدس همدل برای رفع مشکلات متعهدانه عمل کنیم.

او  گفت: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم در قوه قضائیه و دادگستری حکم قضائی صادر شود که نتیجه آن آسیب به تولید، صنعتگران و تعطیل شدن یک واحد صنعتی در خراسان‌جنوبی باشد.

حمیدی با اشاره به فعالیت‌های کمیته حمایت حقوقی و قضائی از تولید افزود: باید در مشکلات واحدهای تولیدی سهم و تقصیر هریک از مدیر، تولیدکننده، بانک‌ها و سایر عوامل دخیل در تولید مشخص شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.