ضرورت توجه ویژه به دو راهبرد توجیه و نظارت در انتخابات

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: تا هنگام برگزاری انتخابات دو راهبرد توجیه و نظارت باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی با بیان این مطلب گفت: بهترین راهکار برای پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی، توجیه است و در این راستا مردم ، داوطلب‌ها و افراد مرتبط با انتخابات باید توجیه شوند.

او افزود: تاکنون هم در مسیر انتخابات با هیچ مشکلی مواجه نشده ایم.

حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان از دادستان‌های استان خواست فضای مجازی و عملکرد داوطلب ها، طرفدارانشان و همچنین مردم را نظارت کنند.

رییس کل دادگستری استان همچنین از اصحاب رسانه بخصوص صداوسیمای خراسان جنوبی در انعکاس شور و شوق مردم برای حضور گسترده در انتخابات تشکر کرد.

حجت الاسلام محمدی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات هم با بیان اینکه تاکنون مرحله بررسی صلاحیت‌ها به آرامی انجام شده است گفت: نتیجه بازنگری مجدد تایید یا رد صلاحیت‌ها ۲۲ دی و نتیجه قطعی و نهایی نیز ۲۲ بهمن ماه اعلام خواهد شد.

آینه دار مدیرکل صدا و سیمای استان هم گفت: برای برگزاری یک انتخابات سالم، گسترده و پرشور کمک یار دستگاه‌های مرتبط با انتخابات هستیم.

مظهری رئیس سازمان بازرسی استان هم از نظارت جدی بر دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی برای جلوگیری از هر گونه سوءاستفاده از امکانات دولتی از سوی داوطلب‌ها خبر داد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار