شهید حاج قاسم سلیمانی، سرداری با صلابت و عظمت برای اسلام بود

شهید حاج قاسم سلیمانی، سرداری با صلابت و عظمت برای اسلام بود که با نگاهش لرزه بر اندام دشمن می‌انداخت.

شهید حاج قاسم سلیمانی، سرداری با صلابت و عظمت برای اسلام بودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام نوفرستی نماینده، ولی فقیه در سپاه انصار الرضای خراسان جنوبی دیشب در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد امام حسین (ع) بیرجند با بیان این مطلب گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز اشدا علی الکفار بود که روحیه مبارزه طلبی اش، هراس را در دل دشمنان اسلام شعله ور‌تر می‌کرد.

او افزود: سردار سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس با شجاعت در جبهه‌ها حضور یافت و در سیستان و بلوچستان نیز شجاعت و صلابت او در مبارزه با اشرار و متجاوزان مثال زدنی بود.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: امروز سردار سلیمانی دیگر متعلق به میهن ما نیست بلکه او چهره‌ای جهانی است ومرز ندارد و پیروزی‌های مقاومت در جنگ ۳۳ روزه لبنان، مدیون جان نثاری‌ها و تدابیر و شجاعت سلیمانی است.

امام جمعه موقت بیرجند ویژگی مهم سردار سلیمانی را روحیه ولایت مداری و مردم داری او دانست و افزود: هنوز وعده شهید سلیمانی که اعلام پایان جریان داعش بود، در ذهن دنیا ماندگار است.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه شان به انتقام سخت اشاره کردند و دشمنانی که امروز مثل یزید در جریان کربلا شادمانند بدانند جبهه مقاومت انتقام خون به ناحق ریخته این شهید بزرگوار را خواهد گرفت.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.