فتنه ۸۸ بزرگترین خیانت به ملت ایران در اوج اقتدار کشور

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی نماینده معزز، ولی فقیه در سپاه قدس گفت: فتنه ۸۸ بزرگترین خیانت به ملت ایران در اوج اقتدار کشورمان بود.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام و المسلمین شیرازی نماینده معزز، ولی فقیه در سپاه قدس   گفت: قبل از پیروزی حزب الله و مردم غزه دشمنان ایران را تهدید حتی تهدید نظامی می کردند.

او با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت است؛ و باید در مباحث بین الملل روی قدرت ایران حساب کنیم  افزود: در سال 88 ، 85 درصد  از کسانی  که واجد شرایط  بودند در انتخابات  شرکت کردند که این امار در دنیا سابقه ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی  با بیان اینکه سال 88  بهترین زمانی بود بتوانیم قدرتمان را به دنیا نشان بدهیم. اظهار کرد: فتنه ۸۸ بزرگترین خیانت به جمهوری اسلامی و ملت ایران بود که در اوج اقتدار عده‌ای  جلوی اسلام ایستادند  و پشت صحنه این فتنه دشمن بود.

او ادامه داد: این فتنه ها از سال های ابتدایی  شکل گیری جمهوری اسلامی ایران بوده است چنانکه  در سال ۶۸ بعد از رحلت امام دشمنان جمهوری اسلامی جمع شدند  تا  بر علیه مردم ایران برای اینکه برنامه ریزی کنند علیه مردم ایران برنامه ریزی کنند  اما زمانی که حضور مردم را در تشیع جنازه پیکر رهبر فقیه  جمهوری  اسلامی  ایران   و بیعت مردم  با امام خامنه  را  دیدند،  خواب آشفته دشمن برای ملت ایران تعبیر نشد.

نماینده معزز، ولی فقیه در سپاه قدس  گفت:  دشمنان طرحی به نام ۲۰۲۰ طراحی کردند که هر 10 سال یک  فتنه برای  نظام جمهوری اسلامی برنامه  ریزی شود که اولین، فتنه ۸۸ بود اما با درایت امام خامنه ای و حضور مردم فتنه را خاموش کردند.

او با اشاره به اینکه ما روز به روز قوی تر شده ایم و امریکا را ذلیل تر کرده ایم و در اینده ذلیل تر خواهیم کرد. گفت: قدرت ملت ایران، شاه را بیرون کرد، صدام شکست داد و همچنین داعش را شکست دادیم و روزی که خیلی دور نیست اسرایل و کاخ سفید راهم نابود خواهید کرد .

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی ادامه داد: این قدرت ملت ایران است که با پشتوانه رهبر این راه را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام / ط ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار