تامین نیاز مواد مصرفی استان همدان تا ۹ ماه آینده

معاون اقتصادی استاندار همدان گفت: استان همدان بین ۴ استان برتر کشور در کنترل قیمت‌ها ست.

همدان جزء ۴ استان برتر کشور در کنترل قیمت‌ها/ تامین نیاز مواد مصرفی استان تا ۹ ماه آیندهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پورمجاهد، معاون اقتصادی استاندار همدان  گفت: باید نظارت‌ها بر قیمت برخی اقلام اثرگذار و موردنیاز مردم در بازار بیشتر و جدی‌تر شود.

او افزود: باید مراکز تولید و عرضه فراورده‌های لبنی و پروتئینی از جمله کشتارگاه‌ها، فاکتور فروش را به همراه فراورده خود ارائه دهند.

او همچنین گفت: استان همدان در کنترل قیمت‌ها جز ۴ استان برتر کشور است که نتیجه اقدامات و سیاستگزاری‌های پیشگیرانه بوده است.

معاون اقتصادی استاندار همدان از تامین مواد مصرفی مردم استان تا پایان نیمه نخست سال آینده هم خبر داد و گفت: ما هم اکنون با ذخیره مئواد مصرفی که در اختیار داریم تا پایان تابستان سال اینده همه مواد مصرفی مورد نیاز مردم استان را ذخیره کرده ایم.

پور مجاهد ادامه داد: اتاثق اصناف و در شهرستان برخی از مراکز فروش که کاستی در تامین کالا دارند می‌توانند وارد سامانه رصد کالا‌های اساسی شوند و درخواست تامین این کالا دهند تا در اولین فرصت تهیه و به آن فروشگاه‌ها فرستاده شود.

او از توزیع گوشت منجمد در بین اقشار نیازمند هم خبر داد و گفت: گوشت منجمد معیشتی هم بر اساس سهمیه استان تهیه شده است و قرار شد کل سهمیه‌ها به زودی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار