در ۹ ماه ابتدایی سال جاری؛

کمک بیش از ۱۹ میلیاردی همدانی ها به نیازمندان

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: مردم استان همدان در ۹ ماهه امسال بیش از ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به ایتام و نیازمندان کمک کردند.

کمک ۱۹ میلیارد تومانی مردم همدان به مددجویان و ایتامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و مدیر حوزه‌های علمیه استان همدان بیان کرد: مردم استان همدان در ۹ ماهه امسال بیش از ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به ایتام و نیازمندان کمک کردند.

او با بیان اینکه مردم خیر و نوعدوست استان همدان حامی ۲۵ هزار یتیم هستند،گفت: در ۹ ماهه امسال مردم استان همدان حدود ۹ میلیارد تومان صدقه به صندوق صدقات ریخته اند که بیانگر اعتماد مردم به کمیته امداد و نیت خیرخواهانه آنان است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور افزود: امسال قرار است از محل پرداخت تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزا به مددجویان استان همدان ۶ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد شود که تاکنون ۳ هزار و ۵ شغل ایجاد شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان هم گفت:کمیته امداد امام خمینی شجره طیبه است که مهم‌ترین رویکرد آن توجه ویژه به رفع نیاز‌های محرومان و نیازمندان به عنوان، ولی نعمتان جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی تاکید کرد: باید حس نوعدوستی و نگاه برآمده از رافت و مهربانی اسلامی در مسیر کمک و دستگیری از مددجویان در بین کارکنان کمیته امداد پیوسته قوی‌تر از گذشته باشد و دچار روزمرگی و خدای ناکرده غفلت از حال و احوال نیازمندان نباشند.
آیت الله موسوی اصفهانی، مدیر حوزه‌های علمیه استان همدان هم گفت: انتظار است بخشی از زکات دریافت شده توسط کمیته امداد برای حل و فصل برخی معضلات قشر‌های نیازمند و محروم با اولویت مسکن و معیشت هزینه شود.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.