خدمت رسانی ۲۲۲ نیروی امداد و نجات در نوروز ۹۸ به مسافران در سیستان وبلوچستان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان از آماده باش و ارائه خدمت رسانی ۲۲۲ نیروی این سازمان در نوروز ۹۸ به مسافران در استان خبر داد. 

خدمت رسانی ۲۲۲ نیروی امداد و نجات در نوروز ۹۸ به مسافران در سیستان وبلوچستان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسن مصفا معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سیستان وبلوچستان  از آماده باش ۵۶ اکیپ موقت، سیار و ثابت خبر داد و گفت: از ۲۵ اسفند ماه امسال تا ۱۷ فروردین سال جاری ۲۲۲ نفر از نیرو‌های امداد و نجات هلال احمر در اقصی نقاط استان در اکیپ‌هایی که برای هر شهر در نظر گرفته شده، مستقر و از مسافران نوروزی استقبال می‌کنند.

وی گفت: در مدت اجرای این طرح از تمامی تجهیزات سبک و نیمه سنگین برای ارائه خدمات و امداد رسانی به مسافران استفاده می‌شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: در ۲۲ روزی که این طرح در نقاط مختلف استان اجرا می‌شود فعالیت‌های فرهنگی مختلفی نیز به مثل برپایی ایستگاه نماز، ایستگاه نقاشی کودکان، توزیع بروشور راهنمای مسافران نوروزی و جعبه‌های آموزشی هم در دستور کار این سازمان قرار دارد.

انتهای پیام./ع

امدادرسانی به  مسافران نوروزی  در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار