رئیس جمعیت هلال احمر؛

ارائه خدمات آموزشی و حمایتی رایگان هلال احمر نیکشهر در مناطق محروم

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نیکشهر گفت: هلال احمر نیکشهر برای تسکین آلام بشری با کمک و همراهی داوطلبان و خیران خدمات آموزشی و حمایتی و توزیع اقلام رایگان در مناطق محروم انجام داده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علوی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نیکشهر  گفت : هلال احمر نیکشهر برای تسکین آلام بشری با کمک و همراهی داوطلبان و خیران خدمات آموزشی و حمایتی و توزیع اقلام رایگان در مناطق محروم منطقه گرگان بخش مرکزی این شهرستان را انجام داده است.

سید اکبر علوی  افزود: امور داوطلبان جمعیت هلال احمر نیکشهر در راستای اهداف انسان دوستانه و تسکین آلام بشری اقدام به توزیع بیش از هزار و ۵۰۰ قلم کالا نظیر پتو، شیرخشک، پوشاک بچه، کفش، کاپشن، پک بهداشتی، آجیل و تنقلات، کتابچه و بروشور آموزشی در روستا‌های محروم سطح شهرستان نیکشهر ارائه کردند.

وی ادامه داد: اجرای پروژه داوطلبی، حمایتی و آموزشی توسط جمعیت هلال احمر در نیکشهر به مناسبت‌های مختلف نظیر ایام دهه فجر در بهمن ماه انجام می‌شود.

وی ارزش ریالی این اقلام توزیع شده را بیش از ۸۰ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: این اقلام از محل جمع آوری کمک‌های مردمی و داوطلبان خارج از استان سیستان وبلوچستان تهیه شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نیکشهر از خیران خواست برای کمک به هم نوعان خود از هیچ کوششی دریغ نکنند تا دعای خیر افراد محروم یار و یاور آنان باشد و از اجر وثواب اخروی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ع

انجام خدمات آموزشی و حمایتی رایگان هلال احمر درنیکشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار