توزیع ۱۶۲۱ سبد غذایی در مناطق درگیر خشکسالی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: هزار و ۶۲۱ سبد غذایی ویژه مردم درگیر خشکسالی این استان از ۱۴ مرداد تاکنون توسط جمعیت هلال احمر کشور توزیع شد.

توزیع ۱۶۲۱ سبد غذایی در مناطق درگیر خشکسالیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رسول راشکی مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سازمان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی برای کاهش آلام مردم دچار خشکسالی سیستان و بلوچستان سه طرح توزیع تانکر آب، سبد غذایی و اعزام کاروان‌های سلامت را مرداد امسال در این استان به اجرا در آورده است.

وی افزود: قرار است بیش از ۵۰ هزار بسته مواد غذایی در سیستان و بلوچستان توزیع شود که تاکنون هزار و ۶۲۱ سبد توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۴۳ هزار و ۲۰ بیمار نیز در این مدت از سوی پزشکان ۱۹ کاروان سلامت سراسر کشور مستقر در شهرستان‌های این استان به طور رایگان ویزیت شدند.

راشکی اضافه کرد: این کاروان‌ها با مشارکت تیم درمانی و پیراپزشکی داوطلب جمعیت هلال احمر استان‌های گیلان، سمنان، خراسان رضوی، کردستان، مرکزی، قزوین، خوزستان، قم، فارس، گلستان، همدان، آذربایجان شرقی و غربی، تهران، مازندران، اصفهان، کرمان، اردبیل و یزد در تمامی ۱۹ شهرستان سیستان و بلوچستان مستقر هستند.

به گفته وی در قالب این کاروان‌ها ۶۱۵ پزشک عمومی، متخصص و پیراپزشک در حال ارائه خدمات رایگان به مردم این استان هستند.

وی با بیان اینکه در قالب کاروان‌های سلامت توزیع حدود ۲ هزار تانکر آبرسانی در دستور کار قرار گرفته است افزود: تاکنون ۵۰۴ تانکر آبرسانی تحویل شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان برای توزیع در مناطق درگیر خشکسالی شده است.

انتهای پیام/ع

توزیع سبد غذایی به مناطق محروم استان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار