تذکر شفاهی نماینده خراسان جنوبی به وزرای نیرو و صمت

دکتر افضلی نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به وزرای نیرو و صنعت،معدن و تجارت تذکر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، افضلی نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در رابطه با تعرفه گرمسیری شهرستان نهبندان و بخش هایی از شهرستان سربیشه به وزیر نیرو تذکر داد و گفت: با توجه به اینکه این شهرستان ها با استان سیستان و بلوچستان همجوار است، انتظار می رود مساله فوق مورد بررسی قرار گرفته تا هرچه زودتر این قسمت از کشور هم بتواند از تعرفه های این موضوع بهره مند شوند.

وی با اشاره به آبرسانی و احداث مجتمع های آبرسانی به روستاهای شهرستان های نهبندان و سربیشه افزود: با توجه به اعتبارات فعلی 30 سال آبرسانی به روستاهای سربیشه طول می کشد بنابراین توجه ویژه به این بخش محروم ضرورت دارد.

افضلی در تذکر بعدی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به وجود معادن زیاد در شهرستان های نهبندان و سربیشه به خصوص معادن شاهکوه نیاز است که زمینه های بنیادی توسعه بهره برداری از این معادن فراهم شود.

نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه افزود: باید در چاهداشی نهبندان پست برق احداث شده و برق تولیدی به معادن اطراف برای بهره برداری منتقل شود تا از این طریق شاهد مقرون به صرفه شدن اقتصاد این معادن باشیم.

انتهای پیام/ ط ا

با اعتبارات فعلی 30 سال آبرسانی به روستاهای سربیشه طول می کشد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.