عناصر نفوذی و خود فروخته موجب غلبه ظاهری دشمن می شوند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:عناصر نفوذی و خود فروخته موجب غلبه ظاهری دشمن می شوند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دوشنبه شب در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی و فرهنگی بیرجند با بیان اینکه نصرت خدا در ایمان است،گفت:اگر عناصر نفوذی و خود فروخته و حکومت اقتصاد،شهوات و مادیات نبود غلبه های ظاهری دشمن نیز اتفاق نمی افتاد.

وی با اشاره به آیه شریفه «انا الله و انا الیه راجعون» افزود:قرآن شفا و دوای دردها است و نسخه دوای همه آنچه در دنیا، منطقه، کشور و داخل اتفاق می افتد در این آیه پیچیده شده است.

آیت الله سید علیرضا عبادی با اشاره به اینکه طبق گفته انبیاء،رسول خدا(ص) و روایات ائمه(ع) مهم ترین آزمایش ها در آخرالزمان است،بیان کرد:فشارهای اقتصادی و کمبودهای مختلف برای جامعه بشری یک تقدیر بوده که قرآن نیز به آن اشاره کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد:طبق تفسیر این آیه در آخرالزمان امنیت از بین می رود،شرایطی که هم شرایط طبیعی زمین تغییر کرده و هم انواع و اقسام خطرات جانی وجود دارد و دشمن نیز هر لحظه اعلام می کند همه گزینه ها روی میز است و این شرایط با عصر حاضر مطابقت دارد.

وی تأکید کرد:اما این کشتی متلاطم آخرالزمانی یک لنگرگاه دارد که در این همه تلاطم،نهایت آرامش و شکیبایی،پایداری، مقاومت و صبر در مقابل این جبهه ظلم و ستمگران جهانی داشته باشیم و آن هم رسیدن به مفاد «انا االله و انا الیه راجعون» است.

آیت الله سید علیرضا عبادی با تأکید بر اینکه هرگاه هر کس در هر زمان به غیر خدا امید بورزد و یا از غیر خدا بترسد هیچ وقت روی آرامش را نخواهد دید،عنوان داشت:تمام مشکلات بشر برای این است که تحت تأثیر تهدید و تطمیع قرار می گیریم.

انتهای پیام/غ

قرآن شفا و دوای دردها است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.