بردسکن آماده برگزاری مراسم معنوی اعتکاف

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بردسکن گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده در ۴۸ پایگاه شامل مساجد و تکایا، برنامه معنوی اعتکاف برگزار خواهد شد.

بردسکن آماده برگزاری مراسم معنوی اعتکافبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سیدکاظم سالاری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بردسکن گفت : در مراسم اعتکاف ، پیش‌بینی می‌شود دو هزارنفر شرکت نمایند.

وی با اعلام اینکه در اکثر مساجد شهرستان، تشکیلات رسمی امور مساجد انتخاب شده و فعال هستند، افزود: روحانیون با توجه به اینکه ۱۳ نوروز ۹۷ مصادف با وفات حضرت زینب (س) واقع شده است در ایام نوروز اطلاع‌رسانی لازم را داشته باشند.

سالاری به هجمه‌های فرهنگی دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: اگر توجه لازم را به مباحث فرهنگی نداشته باشیم، دشمن از دری وارد می‌شود که دیر متوجه شده‌ایم، لذا باید هوشیار بوده و نگذاریم تهاجم فرهنگی دشمن موجب دوری جوانان از برنامه‌های فرهنگی ما شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بردسکن از ساخت ۳۰ باب خانه عالم در روستا‌های شهرستان خبر داد گفت :  از این تعداد ۲۷ واحد با اعتبارات سازمان ساخته شده است.

وی به برنامه‌های خوب شهرستان در ایام هفته و بزرگداشت مقام مادر اشاره کرد و گفت : ۱۱ برنامه محوری در محافل عمومی از جمله پارک‌ها در این هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام // و. ت

 
 


ساخت ۳۰ باب خانه عالم در روستا‌های شهرستان بردسکن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.