فرماندار مشهد؛

حل معضلات مشهد نیازمند کمک همه جانبه است

فرماندار مشهد گفت:بودجه‌هایی که برأی مشهد در نظر گرفته می‌شود مشکلات شهر مشهد رفع نمیشود و اگر شهر مشهد با همین روند پیش برود تا ۱۰ سال آینده این شهر قابل سکونت نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ نوروزیان در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان مشهد ضمن گرامیداشت هفته بسیج افزود:باید قدردان بسیجیان باشیم، چون امنیت و بسیاری از نعمات این کشور مدیون حضور و تلاش بسیج و شهدای بسیج است.

وى با اشاره به دهه پایانی صفر و ایام عزاداری گفت: امسال از مشهد برنامه‌ها خوبی برای مرز‌های ایران و داخل عراق انجام گرفت و بیش از ۶۰ ایستگاه صلواتی در عراق ایجاد شدنگرانی اصلی ما در این ایام مساله اسکان بود که در این راستا در استان خراسان رضوی حدود ۶۰ هزار اسکان پیش بینی شد که به بیش از این مقدار انجام شد.


معاون استاندار افزود:در دهه آخر صفر برای اولین بار در مشهد با کمک سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هیات‌های مذهبی بیش از ۱۵۰ ایستگاه صلواتی راه اندازی شد و همه این ایستگاه‌ها شناسنامه دار شدند.

نوروزیان گفت: ایستگاه‌های صلواتی در ۵ محور چناران، نیشابور، سرخس، کلات و طرقبه شاندیز به مشهد راه اندازی شد و همه دستگاه‌ها از قبیل: دانشگاه علوم پزشکی مشهد، آتش نشانی، هلال احمر، شورای تامین، پلیس راهور و نیروی انتظامی تلاش داشتند و عملکرد خوبی داشتند.

وى افزود: رشد جمعیت در کشور ۱.۲۴ و در استان ۱.۴۳ است، اما در مشهد ۱.۶۴ است و این افزایش رشد جمعیت مشهد ناشی از همین روستا‌های اطراف و حاشیه شهر است که این توازن را بر هم می‌زند و نمی‌توان برنامه ریزی درستی داشت.

انتهای پیام//ا. آ
 

برگزاری حلسه شورای اداری شهرستان مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.