هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا؛

استقلال با لباس سفید در خانه بخت/ ترفند‌های قلعه‌نویی برای ذوب کردن اماراتی‌ها

در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، امروز (سه شنبه) استقلال و ذوب آهن رو در روی العین و الوحده امارات قرار می‌گیرند.

استقلال با لباس سفید در خانه بخت/ ترفند‌های قلعه نوعی برای ذوب کردن اماراتی‌هابه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، امروز ( سه شنبه ) استقلال و ذوب آهن رو در روی العین و الوحده امارات قرار می گیرند.

ذوب آهن-الوحده امارات/ ورزشگاه فولاد شهر اصفهان؛ ساعت 16

تیم فوتبال ذوب آهن در هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان الوحده امارات است. ذوبی ها با توجه به پیروزی 2 بر صفر در بازی گذشته مقابل لوکوموتیو ازبکستان با 3 امتیاز (هم امتیاز با لوکوموتیو) در رده دوم گروه B قرار دارند.

شاگردان امیر قلعه نویی که از لحاظ جمع آوری امتیازات در نیم فصل دوم صدرنشین لیگ محسوب می شوند و به دنبال کسب سهمیه آسیا برای فصل بعد هستند، در فصل جاری جام باشگاه های آسیا امید زیادی به صعود از گروهشان دارند.

پیروزی در بازی خانگی برابر الوحده می تواند تا حدودی خیال ذوبی ها را از بابت صعود از گروه راحت کند. ذوب آهن در آخرین بازی خود در هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر پارس جنوبی جم با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد و با 42 امتیاز در همان رده دوم باقی ماند.

رشید مظاهری دروازه بان ملی پوش ذوبی ها در بازی با پارس جنوبی برای نهمین بار در لیگ هفدهم کلین شیت کرد. ذوب آهن در بازی با الوحده مهران درخشان مهر را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

از سوی دیگر الوحده با وجود نتایج خوبی که در لیگ داخلی امارات کسب کرده تاکنون در لیگ قهرمانان آسیا ناکام بوده است.

الوحده هفته گذشته برابر تیم صدرنشین العین شکست سختی را متحمل شد و با نتیجه 6 بر 2 بازی را واگذار کرد اما همچنان با 37 امتیاز و 4 امتیاز کمتر نسبت به العین در رده دوم لیگ امارات قرار دارد. این تیم در 18 بازی قبلی خود 11 برد به دست آورده، 3 بار به تساوی رضایت داده و در 4 بازی نیز نتیجه را واگذار کرده است.

الوحده در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا با 5 گل مغلوب لوکوموتیو ازبکستان شد و در هفته دوم نیز برابر الدحیل قطر با نتیجه 3 بر 2 تن به شکست داد. لارنسیو رگکامپ سرمربی رومانیایی الوحده اخیرا اعلام کرده که تیمش برای لیگ قهرمانان آسیا برنامه خاصی ندارد و اولویت اصلی اش نتیجه گرفتن در لیگ داخلی است.

در دیگر بازی این گروه، از ساعت 18:30 روز سه شنبه (به وقت ایران) تیم الدحیل قطر به مصاف لوکوموتیو ازبکستان می رود. الدحیل هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در لیگ ستارگان قطر صدرنشین است و در صورت پیروزی در این دیدار صعودش تقریبا قطعی می شود. لوکوموتیو نیز هفته پیش در نخستین بازی فصل 2018 لیگ برتر ازبکستان مقابل کیزیلکوم قرار گرفت و با 3 گل حریفش را شکست داد تا با روحیه ای مناسب گام به بازی آسیایی اش بگذارد.

استقلال - العین امارات/ ورزشگاه هزاع بن زائد؛ ساعت 18:50

تیم فوتبال استقلال ایران  در هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه هزاع بن زاید به مصاف تیم العین امارات می رود.

استقلالی ها با توجه به پیروزی 1 بر صفر در بازی گذشته مقابل الهلال عربستان با 4 امتیاز در رده اول گروه D قرار دارند. شاگردان شفر با توجه به نتایج خوبی که در رقابت های لیگ برتر بدست آورده اند به دنبال این هستند تا در این فصل سهیمه آسیایی کسب و در رقابت های جام حذفی نیز فاتح جام باشند و از طرفی آنها در فصل جاری جام باشگاه های آسیا امید زیادی به صعود از گروهشان دارند.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال در دیدار آسیایی خود توانستند در اول هفته برابر الریان قطر به تساوی 2 بر 2 دست پیدا کنند و این تیم همچنین در هفته دوم تیم الهلال را با نتیجه یک بر صفر شکست داده است.

بدون شک شاگردان شفر با نتایج خوبی که تا به اینجا در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده اند و برد شیرینی که در رقابت های لیگ برتر در هفته بیست و پنجم برابر پرسپولیس بدست آوردند به دنبال بردی دیگری برابر العین هستند تا به این ترتیب صعود خود را از این گروه حتمی کنند.

استقلال روز سه شنبه در ورزشگاه بن زاید مهمان العین در روز سوم لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و شاگردان شفر در این دیدار انگیزه انتقام دارند و می خواهند تیم اماراتی را برابر هواداران این تیم شکست دهند تا انتقام شکست تلخ پارسال را بگیرند.

از طرفی تیم العین در لیگ برتر امارات در رده اول قرار دارد و این تیم در آخرین بازی خود برابر الوحده نزدیک ترین رقیب خود در لیگ حرفه‌ای امارت جشنواره گل به راه انداخته است. العین با از دست دادن جام حذفی در لیگ امارات توانسته در آخرین بازی خود حریفش را با نتیجه 6 بر 2 شکست دهد و بدون شک شاگردان مامیچ به دنبال بردی زیبا برابر شاگردان شفر هستند تا به این ترتیب شرایط خود را در گروه D آسیایی بهتر کنند و بتوانند از این مرحله صعود کنند.

العینی ها و استقلالی ها بدون شک به برد در بازی آخر لیگ های خود احتیاج داشتند تا بتوانند شرای بهتری در آسیا داشته باشند.

شاگردان مامیچ با 2 امتیاز از 2 بازی در رده سوم گروه قرار دارند.

تیم فوتبال العین امارات شب گذشته تمریناتش را به صورت فشرده برای آمادگی در دیدار مقابل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد و همچنین شاگردان شفر نیز در دو نوبت تمرینات بدنسازی و تاکتیکی را پیگری کردند تا آماده نبرد برابر العینی ها باشند.

تیم فوتبال استقلال روز سه شنبه در ورزشگاه هزاع بن زاید سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین امارات برگزار خواهد کرد.

*مصدومان استقلال برابر العین

میلاد زکی پور که مدتی به دلیل مصدومیت دور از تمرینات استقلال بود، پیش از دربی به شرایط حضور در تمرینات کامل این تیم رسید اما شفر ترجیح داد برای دربی نام او را از لیست 18 نفره این تیم خارج کند.

زکی پور روز گذشته در تمرین نوبت عصر استقلال در العین به طور کامل در تمرین حضور داشت تا مشخص شود مشکلی برای حضور در این بازی ندارد.با این شریط زکی پور تا روز بازی با العین برای قرارگرفتن در ترکیب اصلی در پست دفاع چپ با امید نورافکن رقابت خواهد کرد.

بهنام برزای مدتی است که مصدوم شده است و در بازی با فولاد و پرسپولیس هم نتوانست برای استقلال به میدان برود.به جز برزای، پادوانی و مهدی قائدی دیگر بازیکنانی هستند که نمی توانند برابر العین بازی کنند که البته این 2 بازیکن به دلیل مصدومیت های شدید به احتمال فراوان تا پایان فصل شرایط حضور در میادین را نخواهند داشت.

بویان که به تازگی دوران آسیب دیدگی خود را پشت سر گذاشته است شب گذشته به اردوی استقلال اضافه شد و او این شانس را دارد که دقایقی بتواند برابر العین بازی کند.

بن یعقوب داور اول این دیدار خواهد بود و بن محمد، زین العابدین و محمد بن نور کمک های اول و دوم و داورهای چهارم دیدار استقلال والعین هستند.

عبدالهائف فرخاد از کشور ازبکستان ناظر داوری این مسابقه خواهد بود و دیلان روکناتا از کشور سریلانکا ناظر این مسابقه خواهد بود.

دیدار استقلال با العین سه شنبه ساعت ۱۸:۵۰ در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین امارات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
استق تا به حال دو بار 6 تایی شده و دو تا ستاره رو پیرهنش زده امروزم 6 تایی میشه و ستاره سوم میزنه رو پیرهنش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
درود بر استقلال كبير
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
خدا كنه استقلال امشب موفق بشه آسيا تخصص استقلاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
خدا كنه استقلال امشب موفق بشه آسيا تخصص استقلاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
دوباره از العین 6 تا می خورند. پرسپولیس زلزله عشقه
آخرین اخبار