استاندار یزد در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه؛

تنها هدف من خدمت به نظام ،انقلاب و مردم است

استاندار یزدگفت: قول می دهم در برابر انتقادات تحمل کنم و هرچه نقطه ضعف در من می بینید، فریاد بزنید.

به گزارش خبرنگار حاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمود زمانی قمی استاندار یزد در دومین نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان با اشاره به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی و آگاه بخشی جامعه , از زحمات شبانه روزی آنان قدردانی کرد.

زمانی قمی با اشاره به برخی انتقادات رسانه ها گفت : قول می دهم در برابر انتقادات تحمل کنم و هرچه نقطه ضعف در من می بینید ، فریاد بزنید.

استاندار با بیان اینکه اصحاب رسانه به عنوان نخبگان جامعه نقش مهمی در انتقال مسائل و مشکلات مردم و همچنین ارائه خدمات مسئولان به آنان دارند گفت : باید کمیته ای با محوریت روابط عمومی استانداری تشکیل شود و موارد و مسائل مطرح شده توسط اصحاب رسانه جمع آوری شود و پس از جمع یندی به استاندار ارائه شود .

زمانی قمی خاطر نشان کرد :بنده منفعتی را برای خود قائل نیستم و حزب و جناح خاصی هم ندارم و تنها هدف من خدمت به نظام , انقلاب و مردم است.
استاندار از ازاصحا رسانه خواست تا رفاقت , تعامل , اخلاق مداری واعتماد را در حیطه کار خود در نظربگیرند و براساس واقعیت و داوری محققانه انجام وظیه کنند.
در این نشست همچنین جمعی از اصحاب رسانه استان به بیان مسائل و مشکلات استان و رسانه ها پرداختند.

تعامل مدیران استان با رسانه ها , برگزاری پررنگ شورای اطلاع رسانی استان , بهره گیریاز مدیران کارآمد , تجهیز انجمن خبرگزاری های استان و توجه به مناطق محروم از جمله مسائلی بود که در این دیدار مطرح شد.

انتهای پیام/ ی

هر چه ضعف در من می بینید فریاد بزنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار